1 צפייה בגלריה
פתיחה טובה. די מריה ו-ולאחוביץ'
פתיחה טובה. די מריה ו-ולאחוביץ'
פתיחה טובה. די מריה ו-ולאחוביץ'
(רויטרס)
פעם זה היה עניין שבשגרה, אבל יובנטוס לא זכתה באליפות מאז עונת 2019/20. בטורינו מקווים להשיב לעצמם את התואר ואמש (שני) הם החלו את הסרייה א' ברגל ימין עם 0:3 מוחץ על ססואולו במשחק שבו אנחל די מריה ודושאן ולאחוביץ' גנבו את ההצגה. הרכש הארגנטינאי כבש שער בכורה ובישל לחלוץ שסיים עם צמד אחרי שסחט פנדל.
"זו רק ההתחלה, ניצחנו במשחק הראשון ואנחנו צריכים להמשיך קדימה עם ביטחון", אמר ולאחוביץ' שדיבר על שיתוף הפעולה עם די מריה ופיליפ קוסטיץ' שעלה מהספסל וגם הוא ערך בכורה. "אנחנו משחקים ביחד בנבחרת סרביה וזה נחמד שהוא פה, יש אווירה טובה כאן. די מריה? זה טוב לשחק עם אלופים כאלה ואני מודה לו על הבישול, היה לו משחק גדול".
למרות הצמד, ולאחוביץ' הודה שההכנה שלו לא הייתה אופטימלית: "עבדתי כל הקיץ, אבל אני עדיין לא ב-100%, זו רק הפעם השנייה שאני מסיים 90 דקות מאז סוף העונה שעברה. אני עובד כדי לחזור לעצמי ולעמוד לרשות הקבוצה ולעזור לה לנצח משחקים נוספים. חגיגות השערים? זה היה בשביל חבר, הקדשתי את השערים גם למשפחה שהגיעה לאצטדיון".
והיו גם חדשות רעות עבור יובה: די מריה סיים את המשחק בדקה ה-66 בשל פציעה ובהמשך דניס זקאריה נראה מדדה. הארגנטינאי ייבדק, אבל המאמן מאסימו אלגרי אמר: "אני לא מודאג, אלה דברים שקורים בכדורגל. היו לו בעיות באותו מקום גם לפני שבוע. אולי הייתי צריך להוציא אותו כשהובלנו 0:3, אבל הוא נהנה. זקאריה? זו רק התכווצות".
אלגרי דיבר גם על הרכש המיועד, לאנדרו פארדס, שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה מהמשחק ובירך את די מריה על השער. "הם חברים, שניהם מארגנטינה, כך שזה טבעי", אמר המאמן, "אני לא יודע אם הם יכולים לשחק יחד, אני צריך לעבוד עם השחקנים שיש לי. המועדון עשה עבודה טובה, איבדנו שחקנים חשובים והבאנו תחליפים טובים".