3 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
בצד האדום של מדריד יכולים להיות מרוצים מפתיחת העונה של הקבוצה אמש (שני), בו הביסה אתלטיקו 0:3 את חטאפה. מי שכבש צמד עבור הקולצ’ונרוס הוא אלברו מוראטה, שנמצא כמעט כמו בכל קיץ בחרושת השמועות לגבי עזיבה אפשרית של הקבוצה, ועליו הרחיב דייגו סימאונה במסיבת העיתונאים אחרי המשחק.
“אנחנו מקווים שהוא ימשיך איתנו”, אמר סימאונה בסיום המשחק לגבי החלוץ והמשיך כשנשאל לגבי עזיבה אפשרית של מוראטה: “אני לא הבעלים של המועדון, אני המאמן. הוא מצליח מאוד, עובד בצורה יוצאת דופן”. בנוגע לחלוץ אחר שגם כן כבש במשחק, אנטואן גריזמן, אמר צ’ולו כי: “אני כבר מדבר על מה שהוא עשה היום המון זמן, ומקווה שהוא ימשיך ביכולת הטובה שלו על המגרש”.
בנוסף, מי שעוד שיחק מצוין מול חטאפה הוא ז'ואאו פליקס הצעיר, שהשלים שלושה בישולים עבור אתלטיקו במשחק ועליו אמר מאמן הקבוצה: “הוא נראה יותר חזק ובוגר מתמיד והוא החל להראות זאת כבר בעונה שעברה. אתה לא צריך להכריח כלום. דברים באים באופן טבעי והוא עבד כדי להגיע לנקודה הזו. יש לו כישרון, הוא רואה יותר את האחרים, ויש לו מטרות”.
3 צפייה בגלריה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
(רויטרס)
מי שעוד התראיין לאחר המשחק הוא כובש הצמד מוראטה, שבחר לפרגן קודם כל לחבריו לקבוצה על ההצגה: “לז’ואאו יש כישרון מטורף כמו גם לקוקה, מרקוס ולמאר ולאחרים, כל מי שמשחק מאחורה ושולח את הכדורים קדימה היה פשוט מצוין היום”. גם בספרד פרגנו להתקפת הקולצ’ונרוס: “הרכש הוא מוראטה”, נכתב ב’אס’, “אפשר לחלום עם אלברו ופליקס”, נכתב ב’מארקה’.
“אני פשוט מגיע לעבוד”, אמר החלוץ כשנשאל האם המקום שלו בטוח באתלטיקו מדריד והמשיך: “באתי לכאן ברצון לעבוד, ואני לא יכול לעשות שום דבר אחר. מה שקורה בשוק העברות, זה לא התפקיד שלי. הדבר היחיד שאני יכול לעשות זה להתאמן כל יום כדי להשתפר, יש קבוצה מצוינת, קבוצה אנושית גדולה ואני שמח. אני צריך להמשיך לעבוד כדי להמשיך להשתפר”.
מוראטה מרגיש מאוד בנוח באתלטיקו ועל כך אמר: “תמיד התייחסו אליי יפה כאן, ואני מאוד רוצה לשחק במועדון הזה.יש הרבה משחקים והרבה תחרות כל הזמן ואין ספק שפתיחת העונה זה תמיד אירוע מרגש. אני עדיין צריך לעבוד ולתת הכל למען הצוות. יהיו זמנים שבהם זה ילך טוב יותר, אחרים גרוע יותר, אבל זה לא יהיה לעבודה”.
3 צפייה בגלריה
אלבארו מוראטה
אלבארו מוראטה
אלבארו מוראטה
(רויטרס)