1 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
(רויטרס)
אחת הסאגות הארוכות של הקיץ שמסרבת להסתיים היא זו של פרנקי דה יונג ומעברו האפשרי מברצלונה. הקבוצה הקטלונית מראה לשחקן ההולנדי שהגיע אליה בשנת 2019 את הדרך החוצה בצורה אגרסיבית, על מנת להיפטר מחוזה העתק שלו, ליצור עוד מקום על מנת לבצע החתמות נוספות ולשפר את מצבה הכלכלי של הקבוצה.
אחרי שמנצ’סטר יונייטד ויתרה סופית על ההולנדי, בצ’לסי מנסים להגביר את המאמצים להנחיתו. הבלוז, על פי דיווח ב’ספורט’ הקטלוני, מוכנים להמתין לקשר של ברצלונה עד סיום חלון ההעברות או עד שזו “תישבר” ותחליט לעשות מהלך קיצוני על מנת להיפרד ממנו, כמו לחתוך אותו מהסגל או להגיש נגדו תביעה כפי שכבר פורסם בעבר ששוקלים לעשות בברצלונה.
בשלב זה, מי שמעמיס את הקשיים הרבים ביותר על המעבר האפשרי הוא דווקא השחקן עצמו, שמצד אחד לא מוכן לשמוע על עזיבת הבלאוגרנה, ומצד שני לא מנסה לבוא לקראת הקבוצה ולקצץ בשכרו על מנת לעזור בפן הכלכלי. כאמור, במועדון הלונדוני ימשיכו לחכות להתפתחויות נוספות בנושא, אך לא מתכננים להפסיק ולרדוף אחר ההולנדי המוכשר.
מי שהרבה יותר קרוב למעבר ללונדון מברצלונה הוא פייר אמריק אובמיאנג. בצ'לסי בכל מקרה לא רוצים לבצע שום התקדמות עם עסקת דה יונג עד שלא יסגרו את מברו של החלוץ הגאבונזי, שמתקרב מיום ליום. כרגע בספרד מספרים שכבר יש סיכום בין בארסה לצ’לסי לגבי דה יונג ושהכול תלוי בהחלטה של השחקן, שצפוי לפתוח הערב (ראשון, 23:00) בהרכב מול ריאל סוסיאדד.