3 צפייה בגלריה
פליקס, ראיקוביץ' ואלאבה
פליקס, ראיקוביץ' ואלאבה
פליקס, ראיקוביץ' ואלאבה
(La Liga)
21 שערים, ניצחון של האלופה ריאל מדריד, מעידה של ברצלונה החדשה בקאמפ נואו ושלישייה לא אופיינית של אתלטיקו מדריד, וכמובן הרבה אמוציות ואקשן. לה ליגה יצאה לדרך עם המחזור הראשון שסיפק לא מעט רגעים מרתקים ופתח את התיאבון לקראת המשך עונת 2022/23.
אז אחרי ש-90 הדקות הראשונות של העונה הגיעו לסיומן, הגיע הזמן לסכם עבורכם, המנג’רים של LaLiga Fantasy ONE – ליגת החלומות הרשמית של הליגה הטובה בעולם, גם את מחזור הפנטזי. מעכשיו, ועד לסוף העונה, נביא לכם בתום כל מחזור את השחקן המצטיין, הרכב המצטיינים וההרכב ה”רווחי” (השחקנים שקיבלו הכי הרבה נקודות ביחס למחיר שלהם בשוק ההעברות).
עשרות אלפים כבר נרשמו והצטרפו לטירוף, ובכך סיפקו לעצמם הזדמנות לזכות בפרסים שווים במיוחד: מדי מחזור יחולקו פרסים למנצחים השבועיים, ובסיום העונה אחד מכם יזכה בפרס הגדול – חבילה זוגית הכוללת טיסה ואירוח VIP בקלאסיקו הענק בין ברצלונה לריאל מדריד.

מצטיין המחזור: חואנמי – 17 נקודות

בטיס פתחה את העונה שלה בצורה מצוינת, הרבה בזכות הספרדי שהרשים עם צמד. שני השערים שלו היו שווים 8 נקודות פנטזי, עוד שתי נקודות הוא קיבל על 90 דקות, עוד נקודה על שלוש בעיטות למסגרת, שתי נקודות עבור ארבעה דריבלים מוצלחים, נקודה על חמישה חילוצי כדור ועוד ציון בונוס בסך שלוש נקודות. למקום השני ובפער של נקודה בלבד הגיע ז’ואאו פליקס, שהרשים עם שלושה בישולים (9 נקודות) ועוד בישול שלא נוצל (נקודה) בדרך ל-16 נקודות פנטזי.
3 צפייה בגלריה
חואנמי
חואנמי
חואנמי
(La Liga)

ההרכב של המחזור: אקס מכבי ת”א בפנים, ריאל ואתלטיקו דומיננטיות

בנוסף לחואנמי (17 נקודות) ופליקס (16), הצלע השלישית בהתקפת הרכב המחזור הוא אלברו מוראטה, שסיים עם 14 נקודות בזכות הצמד שלו. בקישור הצטיינו מיקל מרינו מריאל סוסיאדד (12 נקודות), קרלוס סולר מוולנסיה (12 נקודות), לוקאס ואסקס מריאל מדריד (11 נקודות, קשר בהגדרה אך שיחק כמגן מול אלמריה) ואיניגו אגוארס מאלמריה (10 נקודות).
בחלק האחורי קיבלנו שלושה שחקני הגנה (מערך 3-4-3), כאשר הראשון הוא כמובן דויד אלאבה, שנכנס כמחליף והבקיע בכדור חופשי נפלא בדרך ל-10 נקודות פנטזי. איתו מאחור ריינילדו מאתלטיקו (10 נקודות) ואוסקר דה מרקוס מאתלטיק בילבאו שסיים עם 9 נקודות. ובשער, גבירותיי ורבותיי, אקס מכבי תל אביב בפרדראג ראיקוביץ’, שנתן הצגה בין הקורות של מיורקה בדרך ל-11 נקודות פנטזי.
3 צפייה בגלריה
כיכב. ראיקוביץ'
כיכב. ראיקוביץ'
כיכב. ראיקוביץ'
(הטוויטר של הליגה הספרדית)
משחקי הליגה הספרדית משודרים בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
עדיין לא הצטרפתם לטירוף? זה בדיוק הזמן לעשות זאת וגם להתחיל לעקוב אחרינו מקרוב ברשתות החברתיות, עם עמודי הפייסבוק, האינסטגרם והטוויטר של LaLiga Fantasy ONE, שם תוכלו להתעדכן בכל המתרחש בליגה הספרדית בהקשר ליגת החלומות וגם לשאול אותנו כל מה שמעניין אתכם לדעת.