2 צפייה בגלריה
חריסטו סטויצ'קוב בברצלונה
חריסטו סטויצ'קוב בברצלונה
חריסטו סטויצ'קוב בברצלונה
(רויטרס)
חריסטו סטויצ'קוב היה הכוכב הגדול של ברצלונה בתקופת הזוהר של יוהאן קרויף במועדון. הבולגרי שזכה בכדור הזהב ב-1994 וזכור כמי שהוביל את נבחרת ארצו למקום השלישי במונדיאל באותה שנה, מבוקש לא פעם לראיונות גם שנים ארוכות אחרי שפרש מכדורגל.
סטויצ'קוב התראיין לרשת ESPN והתייחס למותו של דייגו מראדונה, כוכב עבר אחר של בארסה שהלך לעולמו בנובמבר 2020. "בגלל החברות שהייתה בינינו אני מרגיש אשם שלא דאגתי להפריד בינו לבין הנשרים, כך אני מכנה אותם", אמר סטויצ'קוב. "לפעמים אני יושב בבית וחושב לעצמי - 'לא יכולת לעשות שום דבר?'. אני מרגיש קצת אשם. הכעיס אותי לראות את כל האנשים שהיו לידו בחליפה ועניבה".
סטויצ'קוב טען כי למרות מצבו הבריאותי של מראדונה בשנות חייו האחרונות הוא לא הרחיק את עצמו מחבריו: "מי שאשמים בהכל הם כל הטיפוסים האלה שגרמו לו להרגיש לבד. לי היו את כל הטלפונים שלו ודיברנו הרבה פעמים, הפעם האחרונה הייתה בפברואר 2016. אחר כך הוא התקשר אליי לברך אותי ליום הולדתי. מעבר לזה לא היו לי הזדמנויות לדבר איתו יותר, מכיוון שבכל פעם הוא היה ישן, עייף, משחק או מטייל. בגלל זה זו הייתה הפעם האחרונה ששמעתי ממנו. ראיתי אותו סובל כל כך הרבה, אז שינוח על משכבו בשלום".
2 צפייה בגלריה
דייגו מראדונה
דייגו מראדונה
דייגו מראדונה
(רויטרס)