1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד השמות שעמדו במרכז הקיץ האחרון. השמועות בכל רחבי אירופה בישרו על כך שהכוכב הפורטוגלי דורש לעזוב את מנצ’סטר יונייטד בשל רצונו לשחק בליגת האלופות ושמו נקשר לאינספור קבוצות ברחבי היבשת. רונאלדו הופיע באיחור לאימוני הקבוצה, לא היה שותף למסע משחקי ההכנה שלה וגם כעת, עם פתיחת העונה המזעזעת של השדים האדומים, שמו עדיין לא יורד מהכותרות.
אחד מדפי המעריצים הפופולריים של CR7 באינסטגרם דיווח אתמול (שלישי) כי העיתונאי אדו אגירה, הידוע כחבר קרוב של רונאלדו, התייחס לדיווחים סביב הכוכב ואמר כי היה עניין רציני מאתלטיקו מדריד ומדייגו סימאונה, אך אלו לא יכולים לאשר זאת מחמת תגובת הקהל. בנוסף אמר כי 5-6 קבוצות הגישו הצעות לפורטוגלי והשמועות על כך שהוא הוצע ל”חצי אירופה” הן שקריות לחלוטין.
גם לרונאלדו נמאס מכל הדיווחים האלו והוא הגיב לפוסט מהחשבון הרשמי שלו: “בעוד כמה שבועות אני אתראיין וכולכם תדעו את האמת. התקשורת מספרת שקרים. רשמתי לי במחברת עם כל הכותרות מהחודשים האחרונים ועל כל 100 כאלה, רק חמש היו נכונות. דמיינו איך זה מרגיש, תחשבו על זה”.
עתידו של רונאלדו באולד טראפורד עדיין לא ברור. הוא כאמור החל את העונה עם הקבוצה, אך הדיווחים בממלכה טוענים כי אריק טן האח פתוח לשמוע הצעות עבורו. במהלך הקיץ נקשר שמו של הכוכב לצ’לסי, באיירן מינכן, פאריס סן ז’רמן, בורוסיה דורטמונד, אתלטיקו מדריד ואפילו ספורטינג ליסבון הוזכרה כמי שעשויה לשאול את הפורטוגלי שגדל בשורותיה.