2 צפייה בגלריה
איהאב גנאים
איהאב גנאים
איהאב גנאים
(שחר גרוס)
בני סכנין מסתבכת. במהלך היום (רביעי) ינסו איהאב גנאים ומכבי נתניה להגיע לסיכום על מנת לסיים את עסקת העברתו של השחקן מבני סכנין למכבי נתניה כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, תמורת 800 אלף שקלים. נכון לפרסום הידיעה, היה סיכום בין המועדונים על העברת השחקן, אבל לא הושג סיכום בין גנאים עצמו לנתניה על אורך החוזה. מדובר אמנם בפערים לא גדולים, אבל כאלה שהיהלומים לפי שעה מתעקשים לא לחרוג מהם.
סיום חיובי של העסקה יסלול עוד היום את העברת הקבוצה בבקרה אחרי שסכנין תמציא ערבויות של עד 5 מיליון שקל לבקרה כדי לרשום את הקבוצה ולהכין אותה בצורה הטובה ביותר למשחק מול מכבי חיפה במחזור הפתיחה. היום כזכור, זה היום האחרון שסכנין יכולה לרשום את הקבוצה וח”כ מאזן גנאים הרגיע: “סכנין תעבור בבקרה”.
אגב, שמו של גנאים עלה לא פעם כאופציה למכירה. בקיץ הקודם הקשר היה על סף מעבר להפועל ב"ש, אבל המועדונים לא הגיעו להסכמה על גובה דמי העברה. גנאים נשאר בסכנין וידע ימים טובים ופחות טובים, כאשר בחלק מהמשחקים אף לא פתח. השנה, כך הסתמן, חיים סילבס התכוון לייעד לגנאים את חולצת ההרכב, אבל הבעיות הכספיות שסכנין נמצאת בהן (קושי בהעברת התקציב בבקרה) גרמו לחשיבה שונה ולצורך למכור את השחקן. לא מן הנמנע שבימים רגילים סכום העברה היה הרבה יותר גבוה מ-800 אלף שקלים.
2 צפייה בגלריה
איהאב גנאים
איהאב גנאים
איהאב גנאים
(רדאד ג'בארה)
הקשר עצמו שמע על המעבר באמצעות ONE ומכאן זכה לעשרות טלפונים מחבריו, חלקם מקבוצתו. גנאים אמר להם: “אם המעבר לנתניה יסתיים בחיוב, הרי שיהיה לי קשה מאוד לעזוב את סכנין ,שם גדלתי וזה הבית שלי. נחכה ונראה איך זה ייגמר".