1 צפייה בגלריה
מסתורי. אילון מאסק
מסתורי. אילון מאסק
מסתורי. אילון מאסק
(רויטרס)
פרק חדש נכתב בקיץ הביזארי של מנצ’סטר יונייטד. אילון מאסק הכניס את אוהדי השדים האדומים לטירוף כשצייץ הלילה (בין שלישי לרביעי) בחשבון הטוויטר שלו: "אני קונה את מנצ'סטר יונייטד, על לא דבר". באנגליה הטילו ספק אם מי שנחשב לאיש העשיר בעולם באמת מתכוון להגיש הצעה לרכוש את המועדון ומאוחר יותר, כשנשאל אם הוא רציני, מאסק השיב: “לא, זו בדיחה שרצה בטוויטר, אני לא רוכש שום קבוצת ספורט”.
כידוע, ליונייטד היו תקוות מעונת הבכורה של אריק טן האח כמאמן ואולי בסופו של דבר הוא גם יצליח, אבל בינתיים הקבוצה עברה קיץ מאכזב: כבר מספר שבועות שהיא לא מצליחה להחתים את פרנקי דה יונג, גם עסקת אדריאן ראביו נפלה וזה עוד לפני העיסוק הבלתי פוסק בעתידו של כריסטיאנו רונאלדו שנחוש לעזוב, אבל נשאר בינתיים.
כל זה, לצד הסגל הבעייתי ופתיחת העונה המדשדשת עם הפסד 2:1 לברייטון ותבוסה 4:0 לברנטפורד בפרמייר ליג מעלים את מפלס הלחץ באולד טראפורד. למרות שהעונה רק בתחילתה, אוהדי יונייטד המשיכו למחות נגד משפחת גלייזר שמחזיקה במועדון בתקווה לשינוי.
כאמור, מראש באנגליה לקחו את דבריו של מאסק בערבון מוגבל. מנכ"ל טסלה ו-SpaceX זכור, בין היתר, מפרשת רכישת טוויטר: החברה קיבלה את הצעתו תמורת כ-44 מיליארד דולר, אבל לאחר מכן הוא אמר שהעסקה "בהקפאה" ואז חזר בו למרות שבטוויטר טענו שהעסקה מחייבת מבחינה משפטית. כעת הוא חזר בו מעוד עסקה – אפילו בלי להגיש הצעה.