2 צפייה בגלריה
יואב כץ
יואב כץ
יואב כץ
(שחר גרוס)
אחרי שלושה הפסדים רצופים במסגרת גביע הטוטו, הפועל חיפה תנסה רגע לפני פתיחת הליגה בסוף השבוע מול הפועל ת"א להשיג ניצחון רשמי ראשון כאשר תתארח היום בק"ש. מי שעברו אתמול בבקרה ויעמדו לרשותו של המאמן ניר קלינגר הם הבלם קוסטנטין סוטוריו, עמית גלזר וגיא מזרחי שצפויים לקבל דקות ראשונות.
במקביל, יש רצון גדול מאוד בהפועל חיפה להתחזק בחלק הקדמי בשחקן כנף כאשר מאחורי הקלעים שוב התחדשו השיחות עם נוף הגליל בנוגע לוהיב חביבאאלה שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ONE. לבעלים יואב כץ יש דעות חלוקות לגבי חביבאאלה לכאן או לכאן, “אבל אנחנו בודקים אופציות נוספות", אמר.
על השאלה איך הקבוצה שלו יוצאת מהסבך אליו נקלעה, כאשר לא הרשימה במשחקים עד כה אמר כץ: “יש כאלה אצלנו שאומרים שזה נושא פסיכולוגי, אני פחות מתחבר לזה. יכול להיות שלקחנו שיעור בפסיכולוגיה אצל המורה הלא נכון. אני יותר מאמין שאם היינו עושים בחירות טובות יותר היינו נראים טוב יותר. פשוט בחרנו שחקנים לא טובים. נתקן את השגיאות, אנשים עושים טעויות ומהפכות ואני משלם. זה לא פשוט”.
2 צפייה בגלריה
והיב חביבאללה
והיב חביבאללה
והיב חביבאללה
(לילך וויס-רוזנברג)
עוד הוסיף בעלי הקבוצה מהכרמל: “השנה עשינו מהפכה של ממש בסגל, המצב לא סימפטי אבל אני מאמין שניתן את הנשמה וננצח את הפועל ת"א. המשחק הערב (רביעי, 20:00) מול ק"ש אינו לפרוטוקול. זה משחק בשביל לנצח". השוער רן קדוש ממשיך להתאמן בקבוצה עד אשר תתקבל החלטה בעניינו. ההערכה היא שקדוש יחתום.