1 צפייה בגלריה
ליאור ליובין
ליאור ליובין
ליאור ליובין
(איציק בלניצקי)
קבוצת הכדורסל של הפועל באר שבע ממשיכה להתחזק. המאמן ליאור ליובין התחדש בזר נוסף, כאשר הקומבו גארד דסונטה ברדפורד חתם היום (רביעי) לשנתיים בקבוצה מבירת הנגב.
האמריקאי בן ה-26, מתנשא לגובה של 1.93 מטרים ומגיע לדרום הארץ אחרי ששיחק בעונה שעברה במדי טרנטו מהליגה הראשונה באיטליה. בנוסף, בעונת 2018/19 שיחק בקורמנד מהליגה ההונגרית ובעונת 2019/20 בפיניקס בריסל.
ברדפורד יליד ארה״ב, בוגר אונברסיטת E.T.S בטנסי מליגת המכללות הראשונה (2018) קלע בעונתו האחרונה באוניברסיטה 15.5 נק', 5.8 ריבאונדים ו3.6 אסיסטים למשחק.
כאמור,ברדפורד החל את הקריירה האירופאית בקורמנד ההונגרית והוביל את קבוצתו לזכייה בגביע ההונגרי ולהגעה לגמר הפלייאוף. בעונה האחרונה השתתף עם קבוצתו האיטלקית ביורוקאפ כשהוא העמיד 7.7 נקודות ו3.5 ריבאונדים למשחק.
ליאור ליובין, מאמן הקבוצה, אמר על ההחתמה: ״מאוד שמח ומברך על ההחתמה של דסונטה, גארד מאוד מוכשר ומאוד רעב שמביא בדיוק את התכונות שאנחנו רוצים ומחפשים ואני בטוח שהוא יעזור לנו להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו״.
תומר ירון, מנכ"ל המועדון, הוסיף: "דסונטה הוא שחקן מוכשר שאני מאמין שיקפוץ את קפיצת המדרגה במועדון. הוא מביא איתו גודל בעמדה כמו שאנחנו אוהבים ורעב אדיר להצליח, שמח מאד על הצטרפותו".