2 צפייה בגלריה
הטקס לזכרו של יונתן  הרדי ז״ל  (ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
הטקס לזכרו של יונתן  הרדי ז״ל  (ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
הטקס לזכרו של יונתן הרדי ז״ל (ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
(ג׳וני)
מכבי חיפה עומדת בפני אחד המשחקים החשובים שלה בשנים האחרונות - הערב (רביעי, 22:00) מול הכוכב האדום בפלייאוף ליגת האלופות - אבל רגע מרגש התרחש גם הבוקר. אחרי ישעיהו שווגר ויעקב שחר, בעיריית חיפה חנכו רחוב גם על שם ג'וני הרדי ז"ל, מאמן ושחקן העבר של הירוקים.
הרחוב נחנך בשכונת נאות פרס ולטקס שנערך בסמוך לאצטדיון סמי עופר הגיעו ראש העיר, עינת קליש רותם, שחר, חבר מועצת העיר, ניר שובר, שחקני עבר, קבוצת הנוער, בני משפחתו של הרדי וחברים. מאמן ושחקן העבר של חיפה, יליד העיר, רשם מעל 200 הופעות במדים הירוקים עם 91 שערים, אחרי פרישתו הוא עבד במחלקת הנוער של המועדון שנקראת על שמו ובהמשך גם אימן את הקבוצה הבוגרת.
"בצעירותי הייתי מגיע למשחקים של מכבי חיפה, בתקופה שבה ג׳וני כיכב כשחקן", אמר שחר, "כבר אז אהבתי את המשחק ההתקפי של הקבוצה וזו המורשת שעד היום מלווה אותנו, זה המוטו שלנו. אנו מנסים ליישם את הטוב שלמדנו מג׳וני וחבריו. היום הזה התחיל מצויין ואני מקווה שהוא גם יסתיים ככה".
2 צפייה בגלריה
קבוצת הנוער של מכבי חיפה בחניכת הרחוב
קבוצת הנוער של מכבי חיפה בחניכת הרחוב
קבוצת הנוער של מכבי חיפה בחניכת הרחוב
(ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
בתו של הרדי, ניבה כץ, אמרה: ״הגיבור הראשי של היום המרגש הזה הוא אבינו, שכל כולו צניעות, ענווה, כבוד וגאווה. אבא חינך דורות שלמים של שחקנים על פי המשפט שהיה שזור בפיו תמיד: ׳האדם לפני השחקן׳. הוא היה סמל להגינות בספורט, מהדור שהזניק את מכבי חיפה לפסגת הכדורגל הישראלי״.
ראש העיר, עינת קליש רותם, אמרה: ״כמי שהקדיש את חייו למשחק ואימון כדורגל, יונצח הרדי בשכונת נאות פרס, לצד שורה מכובדת של אנשים מתחום הספורט החיפאי. חנוכת הרחוב על שמו היא הדרך הצנועה של העיר להחזיר לג׳וני תודה, בשמי ובשם כל תושבי העיר, על פועלו ותרומתו לאורך השנים״.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.