4 צפייה בגלריה
תומר חמד
תומר חמד
תומר חמד
(רדאד ג'בארה)
הפועל ב”ש תמשיך הערב (חמישי, 20:30) את המסע שלה לעבר הקונפרנס ליג. הדרומיים רחוקים 180 דקות מול אוניברסיטטה קראיוב על מנת להעפיל לשלב הבתים של המפעל ונמצאים בשיאן של הכנות למשחק החשוב. תומר חמד ודור מיכה יפתחו ב-11 של הקבוצה מבירת הנגב, בעוד שאיאד אבו עביד יפתח במרכז הקישור.
הרכב הפועל באר שבע: עומרי גלזר, איתן טיבי, חאתם עבד אלחמיד, מיגל ויטור, הלדר לופס, דוד קלטינס, איאד אבו עביד, דור מיכה, מראינו בריירו, יוג’ין אנסה ותומר חמד.
מאמן הקבוצה אליניב ברדה אמר במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת ההתמודדות מול הרומנים: "מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה קשה וחזקה בעיקר בבית ולכן נצטרך להיות במיטבנו על מנת להעביר את ההכרעה לאצטדיון טרנר בשבוע הבא. המפתחות לקראת המשחק הם להתרכז רק בעצמנו ולהראות את היכולות שלנו בכל מגרש ומגרש. אנחנו חייבים להיות ערוכים ומוכנים. זה יהיה משחק קשה ומאבק קשה עם למעלה מ-15,000 אוהדים מקומיים".
4 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(ראובן שוורץ)
על כך שברומניה טוענים שבאר שבע פייבוריטית אמר: "מלחמה פסיכולוגית יש בכל משחק. מצד מאמן היריבה יש לנו שחקנים מנוסים ורציניים ואי אפשר להרדים אותנו. כולם יצטרכו להביא את עצמם לידי ביטויי". אגב, מי שלא ייקח חלק בהתמודדות הוא אנדרה מרטינש שהיה בספק אך נטש את האימון ולא יעמוד לרשותו של ברדה.
גם הקפטן מיגל ויטור דיבר לראת המשחק: "למדנו את השחקנים שלהם טוב מאוד ועשינו הכנות למשחק. אנחנו במומנטום טוב באירופה ונהייה חייבים להמשיך בזה ולנצח. התפקיד שלי במשחק הוא להגן על השער וכל גול זה בונוס עבורי, אני שמח שאני עושה גם וגם ואני מקווה להמשיך להבקיע".
4 צפייה בגלריה
אנדרה מרטינש. לא כשיר למשחק
אנדרה מרטינש. לא כשיר למשחק
אנדרה מרטינש. לא כשיר למשחק
(מרטין גוטדאמק)
לגבי החשש ממצב הדשא אמר הבלם: "אני לא יודע איך יהיה הדשא. אנחנו לא מחפשים תירוצים. זה לא משנה לנו כי אנחנו נעשה הכל כדי לעשות תוצאה טובה ככה שתירוצים לא יתקבלו. הסיכויים הם 50-50, קראיובה קבוצה טובה וחזקה ויהיה משחק קשוח. באירופה תמיד חייבים להיות מוכנים לכל תרחיש".
4 צפייה בגלריה
מיגל ויטור
מיגל ויטור
מיגל ויטור
(רדאד ג'בארה)