3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה עשתה הערב (רביעי) את הצעד הראשון לעבר שלב הבתים של ליגת האלופות, כשרשמה 2:3 נפלא על הכוכב האדום ותצא בשבוע הבא למשחק החוץ בבלגרד כדי להמשיך את החלום. אחרי המשחק מאמן האלופה, ברק בכר, סיכם במסיבת העיתונאים שהועברה בשידור חי כאן באתר.
ברק בכר אמר: “התחלנו את המשחק מצוין, הובלנו, הרגשנו שאפשר אפילו להגדיל את היתרון, אבל השוויון, שהגיע בניגוד למהלך המשחק פגע בנו, הייתה ירידה וזה לגיטימי, כי קשה לשמור על אינטנסיביות לאורך הרבה זמן מול יריבה כזו. היה משחק בקצב מטורף, בסוף יכולנו להבקיע עוד אחד ולהגדיל את היתרון לקראת הגומלין, אבל לא נהיה חזירים, עשינו מהפך, משחק מרשים, עברנו את החצי ראשון, החצי השני יהיה קשה יותר ואנחנו מאמינים שאפשר לעשות את זה”.
המאמן המשיך: “עד הגומלין יש לנו שישה ימים, לצערי יש משחק תקוע באמצע ונצטרך לעשות הכול כדי לבוא ולנצח אותו. בהפסקה אמרתי לשחקנים שזה תלוי בהם, או שנשחק טקטי או שתתנפלו ותקחו את הגורל לידיים שלכם. יש פה קבוצה שהוכיחה עד עכשיו שהיא יכולה להתמודד מול קבוצות חזקות גם בחוץ, ברור שיש שם אווירה מטורפת ועם הקהל הכוכב היא קבוצה מאוד חזקה, אבל אנחנו במרחק נגיעה ורוצים לעשות את זה”.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה בטירוף
שחקני מכבי חיפה בטירוף
שחקני מכבי חיפה בטירוף
(עמרי שטיין)
עוד אמר בכר: “עשינו חצי דרך, יש לנו משחק קשה מול קבוצה טובה. מאמינים בעצמנו. כבר חוויתי סיטואציה כזאת, אבל יש הזדמנות טובה וקבוצה טובה שיכולה לעשות את זה. יש לנו שישה ימים להתאושש, למרות שאנחנו צריכים לשחק בשבת ואני לא מבין את זה, למה אין התחשבות. זה המשחק הכי חשוב שיש עבור מכבי חיפה וגם עבור הכדורגל הישראלי. מאוד מעצבן. שחקנים נופלים מהרגליים, אבל נאושש אותם ונהיה מוכנים לשבוע הבא".
על פייר קורנו ופרנזי פיירו אמר בכר: “אני חושב שהיה מאצ’ אפ לא פשוט לקורנו מול שחקן מצוין. ברגע שאתה לוחץ גבוה אתה לוקח סיכון ונחשף. בחצי השני ניסינו לתת עזרה כי זה שחקן שמקשה על כל אחד. פיירו? הוא חלוץ טוב עם המון עוצמות ופיזיות ונותן גולים. בהתחלה זלזלו בו אבל זו רק ההתחלה. המחליפים? אני מאוד אהבתי את ההופעה, למרות שהיה להם קשה לבוא לידי ביטוי בזמן הקצר. ניקיטה רוקאביצה היה קרוב מאוד להבקיע”.
3 צפייה בגלריה
צ'ירון שרי וברק בכר בסיום
צ'ירון שרי וברק בכר בסיום
צ'ירון שרי וברק בכר בסיום
(רדאד ג'בארה)
“לצערי הייתה לי פעימה אחרונה של החילופים ולא הייתה ברירה כי דולב ביקש לצאת”, אמר המאמן על חזיזה. “היינו במומנטום רע ורציתי לחזק את האמצע. לגבי חזיזה, זה לא רק היום, דולב עושה התקדמות גדולה עם עצמו מבחינה מנטלית. הוא התבגר, עושה מעולה את הדברים שאנחנו דורשים ממנו, והיו התאמות של הקבוצה לכוכב, כשיש לך שחקן כמו דולב אפשר להשתמש בו בכל מיני דרכים ולעשות חילופים בהתאם. טוב, יש לנו עוד שעתיים משחק בסכנין”.