3 צפייה בגלריה
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה השיגה הערב (רביעי) מקדמה חשובה לקראת משחק הגומלין בפלייאוף ליגת האלופות, לאחר שגברה 2:3 על הכוכב האדום בלגרד, בתום משחק הפכפך למדי, כשהיא רחוקה 90 דקות משלב הבתים של הצ’מפיונס ליג.
צ’ירון שרי דיבר בסיום: “נהניתי מאוד זה מאוד חשוב. רצינו לנצח משחק כזה ברמה כזאת. חיכינו לזה כל כך וזה קרה, אבל יש לנו עוד משימה אחת גדולה שבוע הבא. אני מקווה שזה יספיק. משחק מדהים עם קהל גדול. משחק הבא יהיה שונה אבל אם נשחק ככה, יש סיכוי גבוה שנעלה. ראיתם היום, אנחנו קבוצה טובה יותר. משחק הבא צריך ‘להרוג’ את זה. זה לא יהיה קל יותר. משחקים ברמה גבוהה ואנחנו צריכים לעלות עם כל מה שיש לנו, כמו משוגעים בשביל לעשות את זה. אנחנו רוצים את זה מאוד”.
אחד ממצטייני המשחק, דולב חזיזה, נשאר עם רגליים על הקרקע: “אווירה מטורפת, רגע שהרבה שחקנים חולמים עליו, והאמנו מההתחלה, נתנו גול מהיר, לחצנו טוב ואחרי זה משום מקום חטפנו גול. כשאתה טועה מול קבוצות כאלה אתה ישר נענש. אנחנו רוצים ללכת קדימה ולעלות. כולנו דירבנו אחד את השני ועם ניקיטה היה מצליח להבקיע אנחנו ב-2:4”.
3 צפייה בגלריה
דולב חזיזה מודה לקהל בסיום
דולב חזיזה מודה לקהל בסיום
דולב חזיזה מודה לקהל בסיום
(רדאד ג'בארה)
“בסיום המחצית הראשונה ירדנו קצת בפאניקה למרות שהיינו יותר טובים. אנחנו מאמינים ונותנים הכל עד הסוף, עוזרים אחד לשני. שמח שהיום זה קרה ושבוע הבא יש משחק סופר קשה. מי ראויה יותר? הגיע לנו לנצח היום, שם זה סיפור שונה. לא חלמתי שמילד קטן אגיע לשלב בתים, אתן את הכל בשביל שזה יקרה”.
כובש צמד השערים, פרנזי פיירו, היה אופטימי לקראת הגומלין: “זה היה משחק טוב, מחצית ראשונה הבקענו וזה נתן לנו מומנטום טוב, אבל אחרי המהפך שלהם היינו חייבים לשנות את הגישה שלנו, וזה מה שעשינו. אני שמח שניצחנו את המשחק הראשון אבל זה עדיין לא נגמר. זה יהיה משחק קשוח כמו זה, וכל מי שבקבוצה יתנו את הכל וזה טוב לדעת שמאמץ קבוצתי הוביל אותנו לזה”.
אני במצב פיזי טוב, זה כבר משחק חמישי שאני עם הקבוצה אז אני בכושר טוב. בשבילי זאת מדינה שונה, תרבות שונה, יש הרבה דברים שכשחקן חדש צריך להתרגל. כולם מסתכלים על הקבוצה אז לוקח קצת יותר זמן עד שאתה מתרגל לקבוצה. בהתחלה זה תמיד קשה”.
3 צפייה בגלריה
פרנזי פיירו בטירוף
פרנזי פיירו בטירוף
פרנזי פיירו בטירוף
(עמרי שטיין)
“זה לא נגמר עבורנו, חייבים להיצמד לתכנית המשחק ובמשחק הבא צריך לתת את הכל. אם ניתן את הכל, כולם יהיו שמחים. אין ‘אני’ בקבוצה. אעשה הכל בשביל לשים את הקבוצה במעמד הטוב ביותר, אבלי בלי חבריי זה לא יקרה. אני יכול לדאוג שאתן את הכל בחלק שלי”.