1 צפייה בגלריה
אילון אלמוג וגלעד קצב
אילון אלמוג וגלעד קצב
אילון אלמוג וגלעד קצב
(פרטי)
ליגיונר חדש. אילון אלמוג הושאל היום (חמישי) להארטברג האוסטרית, זאת לאחר שקיבל את ברכת הדרך של מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ’, ושל המנהל המקצועי ברק יצחקי. השניים האחרונים מעוניינים לצרף את יונתן כהן, עסקה שהצהובים עובדים עליה בימים אלה ומאמינים כי ניתן יהיה להבשילה לקראת סיום החלון בליגה האיטלקית השנייה.
אלמוג חתם בקבוצה האוסטרית באמצעות סוכנו גלעד קצב, זאת אחרי שהיה מבוקש על ידי הארטברג כבר בעונה שעברה, אולם הצהובים לא הסכימו להשאיל אותו. הקיץ האוסטרים פנו שוב בבקשה לקבלו בהשאלה ואחרי שאיביץ’ החליט כי אלמוג אינו גבוה בתכניות המקצועיות וכי הוא מייעד את העמדות בכנף לשחקנים אחרים, הוחלט לאפשר לו לצאת ולשחק בחוץ כפי שקרה עם עידו שחר שהושאל לאפולון לימסול.
זו תהיה תחנה ראשונה של אלמוג מעבר לים והסיבה המרכזית ליציאה החוצה היא כדי לקבל דקות משחק, בתקווה לבצע עונת פריצה בחו”ל ולהתקדם למועדון אחר שבו הוא יוכל להזניק את הקריירה שלו או לחזור מהדלת הראשית למכבי ת”א.
השחקן הצעיר נחשב לתגלית העונה באליפות האחרונה של איביץ’ אולם מאז לא הצליח לייצר לעצמו רצף של משחקים בהרכב תחת המאמנים הקודמים שעברו בקריית שלום והעדיף לקבל את ההזדמנות לשחק מעבר לים. הקבוצה האוסטרית אליה הוא עובר מדורגת עשירית אחרי ארבעה מחזורים עם 3 נקודות במאזנה (ניצחון ושלושה הפסדים).