4 צפייה בגלריה
קיץ לא פשוט. אבוקסיס וקריאף
קיץ לא פשוט. אבוקסיס וקריאף
קיץ לא פשוט. אבוקסיס וקריאף
(חגי מיכאלי)
אחרי הטירוף סביב בית”ר ירושלים שכמעט מצאה את עצמה בליגה א’ ורק ברגע האחרון שרדה בזכות המכירה לברק אברמוב, הקבוצה פותחת עונה בליגת העל. בשבת (20:00) מצפה לקבוצה מהבירה מפגש עם מכבי נתניה בפתיחת ליגת העל ועוד לפני כן יוסי אבוקסיס ואופיר קריאף דיברו היום במסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי באתר, בה הם קראו לאוהדים לרכוש מנויים. בינתיים הקבוצה הודיעה שקיבלה אישור מפיפ”א על הסרת הגבלות הרישום, וכל שחקני הרכש יעמדו לרשות אבוקסיס.
"צריכים להיות יותר מנויים וזה נכון שהאוהדים רוצים רכש, אבל במצב שנוצר החיזוק תלוי במנויים", אמר אבוקסיס, "כדי להיות קבוצה טובה, נצטרך להביא מספר שחקנים וגם מספר המנויים יצטרך לגדול. היה שלב בקיץ הזה שראינו שחור, יש לנו בסיס טוב, אבל כדי לכוון מעבר להישארות צריך חיזוק נוסף".
כידוע, בית"ר עברה קיץ קשה מאוד, כשמכירת הקבוצה מידיו של משה חוגג הייתה חבל ההצלה שלה. "ברור שהמצב השפיע על ההכנה", אמר אבוקסיס, "אנחנו בפיגור קטן, אבל נקווה שכל השחקנים יעברו ונוכל להעמיד קבוצה עד שבת. אנחנו באים למשחק במלוא הנחישות כדי להוציא תוצאה טובה”.
4 צפייה בגלריה
"אנחנו בפיגור קטן". אבוקסיס
"אנחנו בפיגור קטן". אבוקסיס
"אנחנו בפיגור קטן". אבוקסיס
(חגי מיכאלי)
"המטרות? נוכל לדבר על זה כשנדע מה הסגל הסופי, הבנתי מברק (אברמוב) שיש אפשרות להתחזק. עבדנו על רכש, אבל שחקנים לא חיכו לנו ויש כאלה שכבר לא זמינים. נקווה שנשלים סגל טוב כדי לחשוב על יותר מרק לשרוד. יש לנו סגל מוכשר, אבל בשביל זה נצטרך להתחזק במספר זרים. אנחנו צריכים בלם, קשר וחלוץ. לא קל לצרף שחקנים בתקופה הזו וננסה להביא את השחקנים הכי טובים. אני וגל כהן עובדים על עניין הרכש, היו לנו מועמדים לפני שהיה כסף".
אבוקסיס דיבר גם על יאן יוספוב שהחליט לעבור למ.ס. אשדוד. "הוא נפל בין הכיסאות בין חילופי הבעלים", אמר המאמן, "הוא הפך להיות שחקן חופשי, הוא מאוד מוכשר והחליט לעזוב".
קריאף אמר: "זו לא פתיחת עונה אידאלית, אבל נוציא את המיטב ממה שיש. המטרות? זה מוקדם מאוד כי חסרים לנו לפחות שישה שחקנים והסגל מורכב בחלקו משחקני נוער. הציפיות מאברמוב? הציפייה היחידה הייתה שיציל אותנו והוא עשה את זה.
4 צפייה בגלריה
"הציפייה היחידה מאברמוב הייתה שיציל אותנו". קריאף
"הציפייה היחידה מאברמוב הייתה שיציל אותנו". קריאף
"הציפייה היחידה מאברמוב הייתה שיציל אותנו". קריאף
(חגי מיכאלי)
"היינו בסחרחורת, אבל מה שקרה נתן לנו אוויר. עכשיו אנחנו שמים את הדיבורים בצד ומתרכזים בהכנות. הקהל מודע למצב ויודע שכולם התחילו להתכונן מזמן ואנחנו רק עכשיו, אבל בסוף נימדד לפי התוצאות. העתיד שלי? אמרתי כבר שאני לא זז מפה ולא משנה מה, גם אם היינו בליגה א'".
על המנויים אמר הקשר: "האוהדים צריכים להתעורר. זה נכון שאין קבוצה אטרקטיבית כרגע, אבל לראות יציעים ריקים לא יעזור לנו. המספרים חייבים לעלות, הכסף מהמנויים גם יעזור ברכש ואני מקווה שהמספרים יתחילו לעלות".
בתוך כך, הצהובים-שחורים הכריזו רשמית על צירופם של מספר שחקנים שכבר התאמנו עם הקבוצה בתקופה האחרונה: סתיו נחמני, איתמר ישראלי, מירון טל וליאון מזרחי, שחתמו על החוזים שלהם בבית"ר ירושלים ויחזקו את הסגל של יוסי אבוקסיס. השחקנים מתאמנים עם הקבוצה מתחילת קדם העונה ואף היו במחנה האימונים באוסטריה ושותפו במשחקי ההכנה של הקבוצה.
4 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם סתיו נחמני
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם סתיו נחמני
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם סתיו נחמני
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
סתיו נחמני, בן ה-19, הושאל ממכבי חיפה ואמר: "שמח ונרגש לחתום במועדון הענק הזה. מאמין שנגיע להצלחות העונה ואתן את כל כולי להצלחה של המועדון”. השוער איתמר ישראלי, שהושאל אף הוא ממכבי חיפה, אמר לאחר החתימה: "שמה של בית"ר ירושלים הולך לפניה. להגיע לכאן זאת חוויה אדירה, ואני אתן הכל למען הצלחת המועדון. בעזרת השם נעמוד ביעדים".
ליאון מזרחי, בנו של שחקן העבר, איתן מזרחי, חזר הקיץ לבירה וחתם לעונה: "אני מאושר לחזור למקום שהוא הבית שלי ורוצה להגיד תודה על האמון בי. תהיה לי עבודה קשה ואני יודע שחובת ההוכחה עליי". מירון טל שגדל בקבוצת הנוער אמר: “אני שמח לחתום במועדון בו גדלתי ומודה לצוות המקצועי על האמון בי. מחכה כבר לעלות למגרש ולפגוש את הקהל הכי הטוב בארץ”. מירון הוא בנו של שחקן העבר עידן טל, שגם לו היסטוריה בית"רית מפוארת.