4 צפייה בגלריה
ארתור, ממפיס ופיאניץ'
ארתור, ממפיס ופיאניץ'
ארתור, ממפיס ופיאניץ'
(La Liga)
שבועיים לסגירת חלון ההעברות, שעון החול כבר התהפך והקבוצות במאמצים אחרונים כדי להתחזק. לפניכם כל העדכונים האחרונים על השחקנים, הסוכנים, ההצעות והחוזים.

חדשות רשמיות

# וולבס שברה את שיא המועדון שלה כשהחתימה את מתאוס נונס תמורת 50 מיליון אירו בנוסף לבונוסים בחוזה. הקשר שהגיע מספורטינג ליסבון, חתם עד 2027 ואמר: "אני מתרגש, (ברונו) לאז'י ממש רצה אותי ואני רציתי לשחק בפרמייר ליג. זה הצעד הנכון עבורי".
# קשרה של ריאל מדריד, אנטוניו בלנקו, הושאל רשמית לקאדיס עד לסיום העונה.

ספקולציות חמות

# מנצ’סטר יונייטד הגישה לאייאקס הצעה בגובה 80 מיליון אירו עבור אנתוני – ונדחתה. אלופת הולנד רוצה לשמור את הברזילאי אצלה וקשה להאמין שהשדים האדומים ינסו שוב לצרף אותו.
# יובנטוס וברצלונה עובדות על עסקת ממפיס דפאיי ואולי מצאו דרך כדי שההולנדי יגיע בחינם לטורינו. לפי ה’אס’ הספרדי, הקבוצה האיטלקית צפויה לוותר על מספר בונוסים מעסקת ארתור – מירלם פיאניץ’ ובתמורה, הבלאוגרנה ישחררו את החלוץ שיגיע לאיטליה.
4 צפייה בגלריה
ממפיס דפאיי
ממפיס דפאיי
ממפיס דפאיי
(רויטרס)
# ז'ואאו פליקס מבוקש במנצ'סטר יונייטד שיצרה קשר עם אתלטיקו מדריד, אבל לקולצ'ונרוס אין שום כוונה לוותר עליו. באתלטיקו הבהירו את זה לשדים האדומים ובספרד דווח שאף נדחתה הצעת עתק בגובה 130 מיליון אירו עבור פליקס, שסעיף השחרור שלו עומד על 350 מיליון. לפי פבריציו רומאנו, באתלטיקו מסרבים גם ל-50 מיליון אירו תמורת מתאוס קוניה.
# אחרי הסירוב מאתלטיקו, ביונייטד מתכוונים לפנות שוב לאייאקס כדי להחתים את אנתוני. גם במקרה הזה ההולנדים רוצים להשאיר אותו, אבל בכל זאת יונייטד תגיש הצעה כשקודי גאקפו הוא תוכנית גיבוי. בנוגע לצירוף של כריסטיאן פוליסיק לקבוצה של אריק טן האח בהשאלה, זה תלוי בבעלים של צ'לסי, טד בולי.
# מה עם ברצלונה? פייר אמריק אובמיאנג לא מנהל מו"מ עם יונייטד ומתרכז רק בצ'לסי מכיוון שהוא רוצה לשחק בליגת האלופות. במהלך היום צפויות שיחות בין הצדדין כדי לסכם את תנאיו ואז יהיה על הלונדונים להגיע לסיכום עם בארסה, בעוד צ'אבי עדיין רוצה שהחלוץ יישאר. בקטלוניה דווח שצ'לסי הציעה 27 מיליון אירו על אובמיאנג.
# במקביל, בארסה עדיין לא רשמה את ז'ול קונדה, שלושה ימים לפני המשחק מול סוסיאדד במחזור השני בליגה הספרדית. זו גם הסיבה שהוא לא שיחק מול ראיו וייקאנו ועדיין לא ברור אם יערוך בכורה במדי הבלאוגרנה. רק אחרי שהקטלונים ירשמו את קונדה, הם יתפנו כדי להחתים את מרקוס אלונסו שכבר סיכם את תנאיו עד קיץ 2025.
# לפי העיתונאי ארתור פרו מ-’RMC’, גלאטסראיי ופנרבחצ'ה מעוניינות מאוד במאורו איקרדי. חלוץ פאריס סן ז’רמן רוצה להתניע מחדש את הקריירה שלו ומעוניין לעשות בקבוצה שנמצאת בעיר נוחה לקרובים אליו. וונדה הייתה באיסטנבול בשעות האחרונות.
4 צפייה בגלריה
מאורו איקרדי
מאורו איקרדי
מאורו איקרדי
(חגי מיכאלי)
# נשארים בפ.ס.ז’. אנדר הררה ואידריסה גיי דורשים פיצוי מהמועדון מעיר האורות כדי להסכים לעזיבה. אתלטיק בילאבו ואברטון, בהן שיחקנו השניים בעבר, פנו אליהן בהתאמה אך הם יעזבו רק אם יגיעו להסכמה עם המועדון על פיצוי עקב הירידה העתידית בשכרם.
4 צפייה בגלריה
אנדר הררה
אנדר הררה
אנדר הררה
(האתר הרשמי של פ.ס.ז')
# נוטיגהאם פורסט ממשיכה להתחמש וסיכמה עם וולבס על העברתו של מורגן גיבס-וויט תמורת 44.5 מיליון ליש”ט. הקשר אמור להצטרף לקבוצה אחרי שיעבור בדיקות רפואיות במהלך היום, זאת לפי כתב ‘האתלטיק’ דייויד אורנסטיין.