2 צפייה בגלריה
המחאה של אוהדי מכבי חיפה
המחאה של אוהדי מכבי חיפה
המחאה של אוהדי מכבי חיפה
(צילום מסך)
אחרי הניצחון 2:3 על הכוכב האדום בלגרד אמש (רביעי) במשחק הראשון של פלייאוף ליגת האלופות באצטדיון סמי עופר, במכבי חיפה מקווים להשיג את הכרטיס היוקרתי לשלב הבתים בגומלין בשבוע הבא בסרביה. אבל עוד לפני כן היא הייתה אמורה לפגוש את בני סכנין בשבת ב-20:15 באצטדיון דוחא במחזור הפתיחה של ליגת העל.
כידוע, בחיפה היו מעדיפים שהמשחק יידחה כדי לאפשר להם להתכונן למשחק הגומלין מול הכוכב האדום בצורה הטובה ביותר, אבל תחילה במנהלת לא ממש שיתפו פעולה עם זה. האוהדים הירוקים ממש לא אהבו את זה והם מחו על כך.
"לא מופיעים בשבת", נכתב בתמונה שהופצה ברשתות החברתיות ובה מופיעות שמות הקבוצות שכן דחו להן משחקי ליגה כמו הכוכב האדום עצמה, בנפיקה, ויקטוריה פלזן, קרבאח ודינמו קייב. "לכולן דחו את משחק הליגה", נכתב, "והמנהלת שלנו? הורסת את הכדורגל הישראלי". אגב, לפחות בכל הנוגע לדינמו קייב, הליגה האוקראינית טרם החלה ותצא לדרך רק בהמשך החודש.
2 צפייה בגלריה
פרנזי פיירו בטירוף
פרנזי פיירו בטירוף
פרנזי פיירו בטירוף
(עמרי שטיין)
כזכור, עוד לפני המשחק מול הכוכב האדום, ברק בכר התייחס לנושא במסיבת העיתונאים: "זה משהו לא הגיוני, בכל הליגות דחו ורק כאן לא בגלל עניין בירוקרטי. חבל, אבל אין מה לעשות, לא נחפש תירוצים”. כאמור, לבסוף הוחלט כן לדחות את המשחק.