5 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(עמרי שטיין)
עונת 2022/23 תתחיל רשמית בשבת הקרובה ומשחק הפתיחה ב-18:00 יפגיש קרב אדומות מסקרן, כאשר הפועל חיפה תארח את הפועל תל אביב בסמי עופר. היום (חמישי) מאמן הקבוצה מהכרמל, ניר קלינגר, דיבר לקראת ההתמודדות במסיבת העיתונאים שהועברה בשידור חי באתר.
לקראת המשחק יש טירוף כרטיסים מצד אוהדי הפועל ת"א, שרכשו 3,000 כרטיסים לסמי עופר. לעומתם, צפויים להגיע כ-2,000 אוהדי הפועל חיפה, מתוכם 1,500 מנויים ועוד 500 כרטיסים שנמכרו. האדומים מהכרמל אופטימיים לגבי העובדה שיגיעו עוד אוהדים. לפני המשחק יתקיים טקס לזכרו של מודי בר-און ז”ל, איש התקשורת ואוהד הקבוצה, שהלך לעולמו לאחרונה.
ניר קלינגר אמר: “היכולת בגביע הטוטו? אני לא בעד מחיקות וזיכרונות, גם אם היינו עושים 12/12 זה לא היה מבטיח שום דבר, ההכנה צריכה להכניס את השחקנים לכושר גופני, מנטלי, מקצועי, טקטי ולא תמיד זה עולה בקנה אחד עם תוצאות טובות. אני לא יכול לומר שאנחנו במצב אידאלי, לצערי המשחק אתמול גבה מאיתנו מחיר שייאלץ אותנו למצוא פתרונות שאנחנו כבר נמצאים בהם”.
“נמצא את ה-11 המתאימים ביותר מבחינה גופנית ויכולת שאנחנו חושבים שצריכים לפתוח, אני תמיד אומר לשחקנים שבכדורגל של היום הספסל לא פחות חשוב. נעשה הכול להגיע הכי מוכנים למשחק למרות שהמצב של הסגל לא אידאלי מבחינת הרכש והפציעות, אבל אני בטוח שנמצא את האיזון למשחק”.
המאמן הוסיף: “מרגש לפתוח עונה, גם אם זו פתיחת העונה ה-24 שלי, זה לא מפחית מההתרגשות ואני מקווה שגם השחקנים ירגישו ככה. פחות דיבורים יותר מעשים. הפועל תל אביב? קבוצה טובה, ראינו אותה, מתכוננים להביא תוצאה הכי טובה שאפשר, מכבדים את היריבה רק עד המשחק. יש לנו את השאיפות שלנו, אף אחד לא מתעלם ממה שהיה, להיפך, לומדים וזה מה שנעשה. כבר אתמול הגישה הייתה יותר טובה, שחקנים נתנו מעצמם ואנחנו נגיע מוכנים”.
5 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(עמרי שטיין)
על החוסרים בסגל אמר: “הפציעה הקשה היא של ניסו קפילוטו שייעדר בוודאות. גם אנדריי מירון וגם לירן סרדל ללא פציעות חמורות, מירון כשיר, סרדל עובד קשה בתקופה האחרונה, אין לו משהו חמור. כרגע לא ידוע כמה הוא ישותף אם בכלל, מחר נהיה יותר חכמים”.
קלינגר המשיך: “נבחן אם צריך לעשות שינויים בסגל, נעשה אם צריך, אבל אנחנו אוטמים אוזניים מרעשי הרקע. בחוץ כולם חכמים, אבל אף אחד לא עוסק בעשייה יום יומית כמוני או כמו השחקנים שלי. לחרוץ גורלות מבחוץ זה קל מאוד, אבל אנחנו נמשיך לעבוד. אני תמיד אומר לשחקנים ‘תאטמו אוזניים. נקבל ביקורת, אבל מאצלנו’. השחקנים הם גם בני אדם והם חשופים לכל הדברים האלה. בעידן הזה אתה צריך להיות מפוקס רק במה שאתה עושה.
5 צפייה בגלריה
ניר קלינגר
ניר קלינגר
ניר קלינגר
(עמרי שטיין)
“המטרות? לא מדבר על ססמאות של פלייאוף עליון, עוד לא התחלנו את הליגה, ציפיות זה יפה מאוד אבל יש גם מציאות, נעשה הכול כדי שהקבוצה תצליח. לא תמיד זה קורה כבר בגביע הטוטו ובתחילת העונה, לפעמים פותחים חלש ואחר כך טסים למעלה. אנחנו מנסים לייצר יציבות.
“הבאנו שחקנים ששיחקו 34 משחקים בליגות הבכירות בפורטוגל ופולין, אז קרה שהם הגיעו עם טיפה משקל עודף ותוך רגע זה עף, אבל זה בני אדם, יש הבדל בין ביקורת מקצועית לבין ביקורת של ‘שמן’ ‘רזה’, תנו לבני אדם לעבוד ומה שקובע זה התוצאות”.
5 צפייה בגלריה
אלון תורג'מן עם החולצה לזכרו של מודי בר-און ז"ל
אלון תורג'מן עם החולצה לזכרו של מודי בר-און ז"ל
אלון תורג'מן עם החולצה לזכרו של מודי בר-און ז"ל
(עמרי שטיין)
אלון תורג’מן אמר: “נבוא מוכנים, זה הכסף, זה מה שאנחנו מתכוננים אליו כל הזמן, נבוא לתת הכול על המגרש, אנחנו צריכים לנצח את המשחק, אנחנו קבוצה טובה. הפתיחה בגביע הטוטו לא תסמן על כל העונה, לא נראינו כמו שרצינו אבל המאני טיים מגיע בשבת ואנחנו צריכים לבוא ולעשות את הסוויצ’ ואני מאמין שנעשה את זה”.
החלוץ המשיך: “שונא לנוח על העבר אבל גם בעונת 2017/18 שזכינו בגביע, פתחנו בגביע הטוטו לא טוב ועד מחזור 12-13 היינו במקום הראשון. אין חוקים בכדורגל, צריכים להתרכז בעיקר וזה יום שבת, שם נצטרך לתת את הכול ולשם אנחנו מכוונים. גם בעונת הגביע לא היינו עם הסגל הכי נוצץ, זה תלוי בנו ואיך נבוא, זה לא שיש פה פערים בלתי מחיקים, כולם עם שני רגליים ואני חושב שאנחנו מספיק טובים ואיכותיים לעשות דברים יפים”.
5 צפייה בגלריה
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
(עמרי שטיין)
תורג’מן הוסיף: “דחיית המשחק של מכבי חיפה? לא חושב שמכבי חיפה אישיו, כל קבוצה ישראלית שמשחקת באירופה אני כישראלי רוצה שהיא תצליח ואם הדחייה תעזור להם אז טוב שעשו ככה. החימוש של הקבוצות הגדולות? יכולה להיות קבוצת כוכבים ובסוף תראו משהו אחר, בנו סגלים ברמה גבוהה, אבל כל אחד ומטרותיו ונבוא להתרכז בעצמנו ובעזרת השם נתחיל ברגל ימין ואחר כך נחשוב קדימה”.
החלוץ סיים עם מסר לקהל ואמר: “אני מקווה שהקהל שלנו יבוא בהמוניו וישים מאחור את היכולת בגביע הטוטו, זו פתיחת העונה האמיתית, אנחנו צריכים אתכם איתנו, כולם חיוביים ועם אנרגיות טובות להתחיל בצורה טובה”.