3 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
ארז כלפון
(חגי מיכאלי)
רגע לפני פתיחת עונת 2022/23 פנה יו”ר המנהלת ארז כלפון לקבוצות הליגה במכתב: “לכבוד קבוצות הליגות המקצועניות עבור נשיא/בעלי/יו"ר הקבוצה שלום רב, עוד רגע קט תפתח עונת המשחקים 22/23 וכמדי שנה, בתקופת תפר זו שבין העונות, נהוג לעשות חשבון נפש - לבחון את העונה החולפת ולהתבונן אל העונה שבפתח.
“עונת המשחקים 22/21 הייתה מוצלחת מבחינות רבות - מגבלות הקורונה הוסרו וקהל האוהדים המסור שב למלא את האצטדיונים עם מספר שיא בלתי נתפס של למעלה משני מיליון כרטיסים שנרכשו למשחקי הכדורגל המקצועני בישראל. כקברניטי הענף עלינו לחוש הוקרה והערכה העמוקה למיליוני האוהדים – גברים, נשים וילדים, אשר השקיעו את מיטב כספם, זמנם ומרצם בהגעה למשחקי הכדורגל אותם אנו עורכים.
“אל לנו לטפוח אחד על כתפי השני, או לראות זאת כמובן מאליו אלא להיפך - עלינו להמשיך לפעול בכדי להנגיש ולהיטיב את השירות אותו אוהדינו מקבלים ולהבטיח להם חוויה בלתי נשכחת בתמורה לנאמנותם. עונה זו הייתה עונתו האחרונה של הסכם החסות עם הבורסה לניירות ערך, אבקש להודות לבורסה לניירות ערך על שותפות חברית, פורייה ומוצלחת ולברך את שותפינו החדשים, בנק ZERO ONE אשר בחר בכדורגל הישראלי כפלטפורמה לקידום וחשיפת השירותים אותם הוא מציע ללקוחותיו.
3 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
ארז כלפון
(חגי מיכאלי)
“משמח לראות כי הכדורגל המקצועני בישראל, שאך לפני שנים ספורות לא הצליח לגייס נותני חסות באשר הם מהמגזר הפרטי, הפך לשותף של גופים פיננסיים מהשורה הראשונה של המערכת העסקית בישראל. הדבר לא נוצר יש מאין וברצוני להודות לצוות המנהלת על עבודה קשה שיצרה נתיב הכנסות קבוע, יוקרתי ומכבד לכדורגל הישראלי.
“עונת 22/23 תהיה גם עונתה הראשונה של עסקת הדאטה עליה חתמה המנהלת באמצעות ארגון הליגות האירופאיות, עסקה אשר תניב לכדורגל הישראלי מיליוני שקלים ותוביל לפיקוח הדוק ומוגבר יותר על היושרה (Integrity) של הכדורגל הישראלי ותפגע בהימורים הלא חוקיים המתבצעים סביבו. גם בהיבט הספורטיבי עונת המשחקים 21/22 תיזכר לטובה עם הישגים ספורטיביים מרשימים של הקבוצות במפעלים האירופאים ושל נבחרת הנוער, אשר כוללת שחקנים אשר טופחו על ידיכן – הקבוצות - והשיגה הישג חסר תקדים ומרגש בטורניר היורו – על כך מסורה לכם הערכתי ותודתי!
“אך לא רק רגעים טובים חווינו בעונת המשחקים החולפת: לצד ההישגים והשיאים המקצועיים והכלכליים חווינו בעונה זו התפרעויות קהל בהיקף כמותו לא ידענו, התבטאויות של בעלים ואנשי צוות אשר פגמו בתדמית הכדורגל כולו, חוסר כבוד לשחקני הקבוצה היריבה והשופטים, התנהלות כלכלית ומקצועית לא נכונה אשר גרמה לנזקים כבדים, מחדלים אשר גרמו לפגיעה בקהל האוהדים במגרשים ובבית וכן הלאה.
3 צפייה בגלריה
ארז כלפון
ארז כלפון
ארז כלפון
(רדאד ג'בארה)
“שיפור היבטים אלו לא יתרחש מעצמו. בכוונתי להילחם בנחישות בכל התופעות השליליות, לפעול, להגיב ולתקן בכדי למנוע הישנותם (שכן הן לא תיעלמנה מעצמן). לשם כך אני מצפה לא רק לתמיכתכם, בעלי הקבוצות, אלא גם לעזרתכם הפעילה והאקטיבית.
“בנוסף על המלחמה בתופעות אלו, תוכנית העבודה לעונת המשחקים 22/23 כוללת הקדמה של שעות המשחקים בכדי לאפשר לילדים צעירים ובני נוער להשתתף בחגיגת הכדורגל, הגדלה נוספת של מעגל הספונסרים והשותפים של המנהלת, יישום עונשים ממוקדים לעבריינים וצמצום ענישה קולקטיבית, בדמות עונשי רדיוס וקנסות כספיים לקבוצות, הפוגעת בענף כולו, הנגשת כלים סטטיסטיים מתקדמים וחדשניים שישפרו את חווית הצפייה של האוהדים ויאפשרו למועדונים להתמקצע והמשך הטמעת סטנדרטים משופרים של ניהול כלכלי ומקצועי כאחד.
“עלינו לזכור שאוהדי הכדורגל הם הלקוחות שלנו וחובה עלינו לשפר עבורם את חווית הצפייה במשחקים, באצטדיונים ובסביבתם. נמשיך גם בפעולות נוספות הנוגעות להרחבת שעות פעילות התחבורה הציבורית אל ומהמגרשים לפני ובתום המשחקים. בנוסף אנו מקווים כי המועדונים יספקו לנו ‘חורף חם’ וימשיכו להסב לנו גאווה רבה במסגרת המפעלים האירופאים השונים. אני מאחל לבעלי הקבוצות, לצוותים המקצועיים, השחקנים, האוהדים (בבית ובמגרש) וכל העובדים בענף עונת משחקים ספורטיבית, מרגשת ומרתקת, הכוללת אך ורק הפתעות ספורטיביות וחיוביות”.