3 צפייה בגלריה
איתן אזולאי
איתן אזולאי
איתן אזולאי
(נעם מורנו)
במכבי נתניה מנסים לסגור את הקצוות האחרונים מול מכבי פ"ת במו"מ על רכישתו של איתן אזולאי, כפי שנחשף ב-ONE. על פי המסתמן, אם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, העסקה צפויה להיחתם כבר היום כאשר הקשר הצעיר עתיד לחתום בשורות היהלומים ב-24 השעות הקרובות.
על פי מתווה העסקה, נתניה תעביר למלאבסים 2.2 מיליון שקלים כאשר ל-ONE נודע, כי במסגרת ההסכם למלאבסים יהיו 20% ממכירה עתידית כלשהי של השחקן, דבר אשר בפ"ת מקפידים עליו כמעט בכל עסקה.
בנוגע לאיהאב גנאים, בנתניה לא מוכנים להתפשר על השכר, כאשר הקשר דרש העלאה מהחוזה שהרוויח בסכנין, כשאם לא יוריד בדרישותיו הוא לא יגיע למכבי נתניה, כאשר כרגע נראה שהעסקה לא תתבצע.
3 צפייה בגלריה
איהאב גנאים
איהאב גנאים
איהאב גנאים
(רדאד ג'בארה)
נכון לרגע זה ולמרות התכנון לצרף קשר נוסף ללא קשר לעסקת קארצב, לנתניה אין מועמד מוביל נוסף, אך הדבר אינו נפסל על הסף, כאשר גוני נאור, קשרה של הפועל ירושלים נמצא בפנקס ולמרות ניסיון נוסף לצרפו בימים האחרונים, הדבר לא צפוי לצאת אל הפועל כאשר במועדון הבהירו כי ייתכן ויגיע לקבוצה בחלונות הבאים.
בנוגע לעסקת עדן קארצב, שנחשפה ב-ONE, ביום שני האחרון העבירו ראשי דינמו מוסקבה מסמכים לראשי נתניה המעידים על העברת הכסף שבוצעה, כאשר בנתניה מחכים שהכסף יופקד לחשבון הבנק של הקבוצה ב-48 השעות הקרובות.
בנתניה ממשיכים בהכנות לקראת משחק הפתיחה ביום שבת מול בית"ר ירושלים, כאשר קיים ביקוש רב לכרטיסים, כלאחר מכירת כל היציע המערבי, נפתחה המכירה גם ליציע המזרחי. בנתניה מעריכים שקרוב ל-10,000 צופים יגיעו למשחק.
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
אוהדי מכבי נתניה
(איציק בלניצקי)
עדיין לא התקבלה החלטה סופית אם מיכאל אוחנה, שהצטרף השבוע לאימונים מלאים עם הקבוצה (לאחר שעד השבוע ערך בעיקר אימונים בצד ובחלקם עם הקבוצה) ייכלל בסגל. הבשורה הפחות טובה מגיעה מכיוונו של הקשר עמרי גאנדלמן: אם בחודש יולי, עם פציעתו במיניסקוס, חשבו בנתניה שהשחקן יחזור לכשירות תוך שלושה שבועות, כעת נראה שגאנדלמן לא מצליח לחזור לכשירות, כאשר בעת הניתוח שביצע, התגלתה פציעה חמורה יותר. משמעות הדבר: קפטן המשנה החל בשיקום, אך צפוי לחזור למגרשים רק בעוד חודש וחצי.