2 צפייה בגלריה
אסף נמני
אסף נמני
אסף נמני
(רדאד ג'בארה)
לאחר קמפיין גביע הטוטו חלומי וכשהכרטיס לחצי הגמר ביד, הפועל חדרה תתפנה ביום שבת לדבר האמיתי: משחק החוץ מול הפועל ירושלים באצטדיון "שלמה ביטוח" (19:00) במסגרת המחזור הראשון של הליגה.
"מגיעים לדבר האמיתי בשבת הקרובה אחרי כמעט חודשיים עמוסים של הכנה. עבדנו מאוד קשה כדי להשלים את הסגל ולהגיע כמה שיותר מוכנים למחזור הראשון ונקווה שנביא את זה לידי ביטוי ביום שבת" אמר המאמן אסף נמני, לו יהיה זה משחק ראשון כמאמן ראשי בליגת העל.
על ההתרגשות שלו אמר: "כבר עברתי את שלב ההתרגשות. הכניסה בגביע הטוטו הייתה הכניסה הרשמית ואני כבר בתוך האירוע. לנו כמועדון זה מאוד כיף לפתוח את השנה החמישית בליגת העל. כמו שציינתי, אנחנו מאוד רוצים לעשות את זה בצורה חלקה וטובה".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים
(עמרי שטיין)
על המוכנות: "בסה"כ אנחנו במגמת שיפור ממשחק למשחק ונרצה להשתפר עוד. היכולת שאנחנו מציגים זו לא היכולת שאנחנו מצפים לראות בליגה. נצטרך לעשות את השדרוג הזה ולהגיע כמה שיותר מוכנים. הניצחונות הביאו לנו ביטחון וגם הסגל שלנו רץ תוך כדי תנועה. אנחנו רק יוצאים לדרך ואני מעריך שבשבת נראה את הקבוצה שלנו עוד יותר טובה, במטרה להביא את התוצאה הטובה".
על המשמעות לכך שהפועל ירושלים לא מארחת בטדי הוסיף: "מבחינתנו אין לכך משמעות. אנחנו קבוצה שלא מתייחסת אם היא משחקת בבית או בחוץ. יש לנו מערכת קבועה וגישה מאוד ברורה לשחקנים. נכבד כל יריבה, איפה שהמשחק לא ישוחק וננסה לעשות את הטוב ביותר מבחינתנו. אני קורא לאוהדים שלנו להגיע לתמוך בנו, כדי שנביא את טרום העונה גם לפתיחת הליגה".
מבחינה מקצועית, בחדרה עדיין לא גיבשו את ההרכב שיפתח, אך נמני, שנתן מנוחה למספר שחקנים בחלק האחורי במשחק האחרון מול הפועל חיפה, יחזירם להרכב. קשר הרכש, ניקו אולסק, ירשום הופעת בכורה בסגל.