2 צפייה בגלריה
לא מוותר כל כך מהר. פפ עם סילבה
לא מוותר כל כך מהר. פפ עם סילבה
לא מוותר כל כך מהר. פפ עם סילבה
(רויטרס)
חדשות טובות לברצלונה: ברנרדו סילבה ישחק בקאמפ נואו כבר ביום רביעי הקרוב. החדשות הרעות: זה לא יהיה במדי הבלאוגרנה. טוב, לפחות על פי התחזית של פפ גווארדיולה, שהתארח היום (חמישי) ברדיו קטלוניה ושוב התבקש להתייחס לעתידו של הקשר הפורטוגלי, בו מעוניין צ'אבי.
"ברנרדו סילבה? אתם הולכים לראות אותו משחק בקאמפ נואו ביום רביעי והוא ישחק איתנו - עם סיטי", אמר מאמן מנצ'סטר סיטי בראיון לקראת משחק הצדקה שייערך בשבוע הבא. בארסה וסיטי ייפגשו למשחק שהכנסותיו יוקדשו לתרומות למאבק במחלת ה-ALS, עימה מתמודד שוער העבר של הקטלונים, חואן קרלוס אונסואה.
לא בכל יום פפ מגיע לקאמפ נואו כיריב למפגש עם קבוצת נעוריו, אבל נדמה שהפעם כל העיניים יהיו נשואות לעבר סילבה. במשך תקופה ארוכה צ'אבי רוצה להחתים אותו בבארסה, אבל הדבר היה מותנה בעזיבת פרנקי דה יונג שנחושב להישאר.
2 צפייה בגלריה
מאמין בצ'אבי. פפ עם מאמן בארסה
מאמין בצ'אבי. פפ עם מאמן בארסה
מאמין בצ'אבי. פפ עם מאמן בארסה
(רויטרס)
ב'את'לטיק' אף דווח שהפורטוגלי אמור להישאר בסיטי ואף לחתום על חוזה חדש עד קיץ 2025, אבל בקטלוניה פורסם שמעבר לקאמפ נואו הוא עדיין תרחיש ריאלי, אבל כדי שזה יקרה שני שחקנים יצטרכו לעזוב. יש סיכוי טוב שפייר אמריק אובמיאנג יהיה אחד מהם ובמהלך היום מתוכננת פגישה בין ראשי בארסה לנציגי צ'לסי שעשויה לרכוש אותו תמורת כ-27 מיליון אירו. העניין הוא ששחקנים אחרים כמו מרטין בריית'ווייט, סרג'יניו דסט וסמואל אומטיטי לא ממהרים לעזוב.
בינתיים, ריקי פוץ' שחתם בלוס אנג'לס גלאקסי, ביקר את האקסית: "להיות בברצלונה בזמן שכל החברים שלך לקבוצה היו בלוס אנג'לס (בטרום העונה) זה משהו שפגע בי הרבה, המועדון קיבל החלטה ולא הסכמתי עם זה. אני מודה לבארסה בגלל שהיא הפכה אותי לשחקן שאני, אבל הפרק האחרון שם לא הלך כמתוכנן ולא התנהגו כלפיי כמו שרציתי. מעולם לא היה לי בבארסה מאמן שלגמרי האמין בי".
התרגשו? הבכורה של לבנדובסקי נגמרה בתיקו