1 צפייה בגלריה
אחווה ריינה
אחווה ריינה
אחווה ריינה
(באדיבות המועדון)
מה לא עושים בשביל קצת שקט בכפר. אחווה ריינה, קבוצתו של מוחמד בסול, בן משפחתו של סעיד בסול, שהעפיל עם קבוצתו מכבי בני ריינה לליגת העל בעונה החולפת, הודיע כי סמיר עיסא לא ימשיך במועדון, אף על פי שהעפילו מליגה ג' יזרעאל לליגה ב' צפון ב' בתום העונה החולפת – עונתם הראשונה במפת הכדורגל הישראלי.
מוחמד בסול הודיע כי סמיר עיסא מפוטר וכי מי שיחליף אותו על הקווים הוא לא אחר מאשר עבאס סואן, כדורגלן העבר שזכור מעמדת הקישור בקבוצת בני סכנין, בה שימש כקפטן הקבוצה והיה לאחד השחקנים הדומיננטיים במגזר הערבי. שיחק בעברו גם במכבי חיפה ובקריית שמונהץ שותף ב-12 משחקי נבחרת ישראל בין השנים 2004 ל-2006.
"כל הדיבורים, בצד. אני הבעלים ואני מחליט. עיסא סיים את תפקידו במועדון. פוטר. חד וחלק. עיסא היה אחלה מאמן, אבל עשה יותר מדי אקשן בקבוצה ובכפר כולו. מי שיגיע במקומו הוא עבאס סואן שצפוי לחתום עד לסוף הערב הנוכחי (חמישי). תוך שנתיים הוא זה שיעלה את הקבוצה הזו לליגה הלאומית", ציין מוחמד בסול הבעלים.
עוד הוסיף: "אני נותן לו את כל הקרדיט שאפשר, בכדי שיהיה שקט ושיצליח. הכל סוכם איתו, רק נדרשת חתימה סופית. חוץ מזה, אנחנו בקשר עם עוד ארבעה שחקנים משמעותיים מהליגה הלאומית ומליגה א' שבדרך לחזק את הקבוצה". בתוך כך, מצידו של סמיר עיסא נשמעו הדברים אחרת: "אני ממשיך בקבוצה, אף אחד לא הודיע לי שמפטרים אותי".