2 צפייה בגלריה
גם בדורטמונד לא רוצים. רונאלדו
גם בדורטמונד לא רוצים. רונאלדו
גם בדורטמונד לא רוצים. רונאלדו
(רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו עדיין רוצה לעזוב את מנצ’סטר יונייטד, אך האפשרויות שלו הולכות ומצטמצמות. באנגליה מדווחים ש”הסיכוי היחיד של CR7 לעזוב את אולד טראפורד הקיץ הוא מעבר לדורטמונד”, מולה כבר עובד סוכנו ז’ורז’ה מנדש.
הפנומן הפורטוגלי פתוח למעבר לקבוצה מהבונדסליגה, כאשר מעבר לעובדה שהיא משחקת בליגת האלופות, מה שמושך אותו זה שהוא יוכל להפוך לשחקן הראשון בעולם שזוכה באליפות באנגליה, ספרד, איטליה וגם גרמניה. ב’בילד’ אישרו וטענו שמנדש הציע את רונאלדו לשוורצגלבן, אך אלו לא מעוניינים בו בין היתר בגלל משכורתו הגבוהה. ב’בילד’ טוענים שהכוכב “לגמרי רוצה” להגיע ואפילו “נואש” לחתום במועדון הגרמני, אבל זה לא צפוי לקרות.
בכל מקרה, הקיץ CR7 לא יחזור לקבוצת נעוריו ספורטינג ליסבון, למרות הדיווחים מהימים האחרונים. לא רק שהפורטוגלים לא יכולים להרשות לעצמם לצרף את החלוץ, גם רונאלדו עצמו לא רוצה לצאת כרגע מחמש הליגות הבכירות ביבשת.
2 צפייה בגלריה
דורטמונד הסיכוי היחיד? רונאלדו
דורטמונד הסיכוי היחיד? רונאלדו
דורטמונד הסיכוי היחיד? רונאלדו
(רויטרס)
יונייטד מצידה רוצה לקבל הצעה שתתאים לכל הצדדים. באנגליה ממשיכים הדיווחים הסותרים לגבי העתיד של השחקן, אך מה שבכל כלי התקשורת תמימי דעים לגביו הוא ש-CR7 קיבל אזהרה מהמשטרה בעקבות “תקרית הטלפון” במפגש מול אברטון.
כזכור, הפורטוגלי צולם מעיף טלפון מידו של ילד שצילם אותו מקרוב, והמכשיר נשבר. רונאלדו הספיק להתנצל על אותה התקרית שהגיעה אחרי הפסד 1:0 של קבוצתו לטופיז באפריל האחרון, כשבאנגליה דיווחו שהחלוץ בן ה-37 קיבל אזהרה מהמשטרה מהמדינה.