4 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(שחר גרוס)
אחרי העונה הנהדרת אשתקד ולאחר שכבר הודחה מהקונפרנס ליג בסיבוב המוקדמות השני מול איסטנבול בשקשהיר, מכבי נתניה ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים החגיגית שלה לרגל פתיחת העונה בליגת העל, לקראת המחזור הראשון בו תשחק מול בית”ר בשבת (20:00)
“יש התרגשות” אמר בני לם בפתיחת דבריו, “כבר פתחתי את העונה באירופה אבל עכשיו פתיחת עונה בליגה. מקווה שתהיה המשכיות ונקפוץ מדרגה השנה ונראה יותר טובים”.
על התמיכה של הקהל אמר המאמן: “מאוד מחוברים לקהל, זה השחקן ה-12 שלנו ואנחנו מצפים שיעזור ויתמוך בנו גם העונה”.
4 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(שחר גרוס)
האם ההצלחה של שנה שעברה משפיעה על הציפיות: “לא מלחיץ אותנו הציפיות למרות ששני שחקנים משמעותיים עזבו אותנו (עדן קראצב ופארפה גויאגון) אבל עדיין נכנסו לנו שחקנים מצוינים לקבוצה, סומך על השחקנים שלי, נמשיך לשחק כדורגל שמח ולוחץ ואין סיבה שלא נשחק טוב ושהקהל ייהנה מאיתנו”.
על רכישתו המסתמנת של הקשר איתן אזולאי ממכבי פתח תקווה: “לא רוצה לדבר על איתן אזולאי עד שהוא לא אצלנו. כרגע המחליף של קראצב הוא יובל שדה שנמצא לידי שיכול לשחק בלם/קשר”.
4 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(שחר גרוס)
לקראת בית”ר: “כשאתה מקבל את הקבוצה של אבוקסיס אף פעם לא יכול להיות קל זה. לבית”ר יש שלד טוב, בסיס טוב, במיוחד אחרי שאישרו להם את כל השחקנים שלא היו. כשאתה משחק נגד ירדן שועה, דנילו אספרייה וגלאופילו האסלביינק זה לא משחק קל, זה יכול להיות משחק קשה אבל זה בבית ועם המחויבות שלנו קשה להוציא נקודות אצלנו ומקווה שניקח את הנקודות”.
על השאיפות לעונה אמר המאמן: “קודם כל להיכנס לפלייאוף העליון. לעלות מדרגה זה יכול להיות עוד מקום אחד למעלה. רוצים להציג כדורגל טוב לא לדבר על העתיד. ממשחק למשחק”.
4 צפייה בגלריה
יובל שדה
יובל שדה
יובל שדה
(שחר גרוס)
הקשר יובל שדה אמר: "גם קשר גם בלם שיחקתי כל החיים שלי, לא משנה איפה יציבו אותי אני אתן את הכל. לב ונשמה אין לזה תחליף, מקווה להוסיף לזה גם יכולת. יכול לשחק גם וגם”
מה הוא מאחל לעצמו לעונה: “קודם כל להשתפר כמו שעשיתי שנה שעברה. רוצה עוד להשתפר ולשפר את החולשות שלי. כמובן להשתלב בקבוצה כמה שיותר טוב ושהקבוצה תרוץ קדימה. יש פה רמה גבוהה של שחקנים ואנחנו מכוונים הכי גבוה”
על הקהל אמר הקשר: “הקהל זה כמו שבני אמר השחקן ה-12 שלנו ואין לזה תחליף ולא יהיה לזה. מאוד מאוד תומכים בנו ומאוד רוצים לשמח אותם וזה יתחיל מהמחזור הראשון”.