2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(לילך וויס-רוזנברג)
נבחרת ישראל סיימה הכנה מושלמת מבחינתה עם ניצחון 61:105 על רומניה, שהקנה לה מאזן 0:5 במשחקי הידידות ופניה הן כעת למוקדמות המונדובאסקט למשחקים מול פינלנד ושבדיה וליורובאסקט שייערך בתחילת ספטמבר.
דני אבדיה, ששותף רק בשני משחקים, קלע 12 נקודות ונראה קצת חלוד עם 0/6 לשלוש, אבל החטיא רק זריקה אחת לשתיים והיה אגרסיבי מתחת לסל. כזכור, כבר באפריל הוא אמר שהמטרה של הנבחרת מבחינתו היא להגיע הכי גבוה עם הנבחרת באליפות אירופה הקרובה, נשאר אופטימי: “אנחנו יכולים לזכות באליפות אירופה”.
הפורוורד, שחזר אחרי עשרה ימים לשורות הנבחרת לאחר שהיה חולה ופספס את משחקי ההכנה מול גיאורגיה ואת המשחק הראשון מול רומניה, המשיך: “אמנם אני לא לוקה דונצ’יץ’ ויש לי עוד דרך ארוכה לעבור, אבל אני עובד מאוד קשה ומאמין שעם הזמן אביא את הנבחרת להישגים טובים מאוד, ביחד עם שאר החברים".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה וים מדר
דני אבדיה וים מדר
דני אבדיה וים מדר
(לילך וויס-רוזנברג)
שחקנה של וושינגטון וויזארדס הזכיר את הזכייה של העתודה כרגע דומה: "בנבחרת העתודה אף אחד לא האמין לפני הקמפיין בו זכינו. אמרתי לחבר'ה 'שומעים, גם לפני הזכייה הראשונה בעתודה לא האמינו בנו וגם עכשיו לא מאמינים'. תמיד נהיה האנדרדוג אבל אני מאמין בנו. הנבחרת זו חבורה של שחקנים ששיחקו בעבר ברמות גבוהות. יש כאן ניסיון, זו בין הנבחרות המוכשרות שגדלו פה, עכשיו רק צריך לממש את זה ויהיה בסדר".