2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
ההכרעה עוברת לטרנר. אחרי שעברה את דינמו מינסק ולוגאנו בסיבובים הקודמים, הפועל באר שבע נתקלה אמש (חמישי) במשוכה קשה הרבה יותר, אבל הצליחה לצאת עם 1:1 מול אוניברסיטטה קראיובה הרומנית בפלייאוף הקונפרנס ליג. כעת, הכול תלוי בגומלין שייערך בטרנר ביום חמישי הקרוב אבל כדי להגיע לשלב הבתים, בבירת הנגב יהיו חייבים לשפר את היכולת בצורה משמעותית.
מאמן הקבוצה אליניב ברדה יצא מאוכזב מהתוצאה, אבל גם בחר לקחת את העובדה שההכרעה תלויה כעת בגומלין בטרנר, כשזאת הייתה המטרה אותה הציבו. ברדה המשיך להגיב עם חילופים ששינו את המשחק, אבל היה חסר הגרוש ללירה כדי לרדת עם ניצחון. "30 הדקות האחרונות היו בשליטה שלנו ולקח לנו הרבה זמן להיכנס למשחק", אמר ברדה. "במחצית השנייה כשהיינו נגד עשרה שחקנים הכל השתנה ושלטנו, הצלחנו אפילו להבקיע אבל לא שמרנו על זה עד הסוף. אני מאוכזב, אבל זה חלק מהכדורגל, אני תמיד מאוכזב כשאני לא מנצח".
האכזבה הייתה גדולה עוד יותר אחרי שהצליחו כבר לעלות ליתרון ולנצל את ההרחקה של בלם קראיובה, פאול פאפ. הרומני בן ה-32 התעמת עם איתי שכטר עם הירידה למחצית ודחף אותו, כאשר שכטר נפל על הרצפה והשופט שראה את האירוע הרחיק מידית את הרומני בן ה-32. אין ספק ששכטר, שעדיין לא חזר לכשירות מלאה בגלל מתיחה, סייע מהספסל לא פחות לברדה וחניכיו. הרומנים השתוללו על השופט, אבל בבאר שבע ידעו שהוא ירצה להחזיר במחצית השנייה, מה שקרה בסופו של דבר לטענתם.
ההכרעה בטרנר: ב"ש וקראיובה נפרדו ב1:1
מי שהרשים בשורות באר שבע ומראה כבר פעם שנייה ברציפות את החשיבות שלו הוא רמזי ספורי. הקשר, שעלה כמו נגד לוגאנו במחצית השנייה, נכנס כמחליף והפך את האדומים למסוכנים, כשהרומנים התקשו להסתדר מולו. "רמזי אחד השחקנים הכי איכותיים שלנו, אנחנו חייבים אותו לגומלין", אמרו שחקנים. ספורי התלונן לקראת סיום המשחק על כאבים בכתף ובקבוצה ייבדקו האם הוא יוכל להיות כשיר. אם הכול יהיה בסדר, ספורי יפתח בגומלין בטרנר.
מי שעוד קיבל שבחים הוא רותם חטואל, שממשיך להוכיח את החשיבות שלו בתור הג'וקר שקם מהספסל ועושה את השינוי. חטואל כבש אמש את השער הרביעי שלו במוקדמות ולכן גוברים הקולות לתת לו את הקרדיט בהרכב הפותח, אבל גם מבינים שהחשיבות של חטואל קריטית עוד יותר בתור אחד שעושה את ההבדל.
2 צפייה בגלריה
יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה
(האתר הרשמי של קראיובה)
הקבוצה תמריא היום בצהריים מרומניה לישראל ובגלל דחיית המשחק ככל הנראה ינוחו גם בשבת. במועדון כבר הכינו את עצמם מסתדרים בלית ברירה עם עומס המשחקים, אבל מרוצים שהצטרפו למכבי חיפה בבקשה לדחות את המשחק אחרי השינוי בתקנון. "משחק נגד אשדוד ביום ראשון אחרי יום מנוחה בלבד היה תקוע ובטוח היה פוגע בהכנות, עכשיו נוכל להמשיך את הפוקוס בקראיובה", אמר גורם במועדון.