3 צפייה בגלריה
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה בירכו אתמול (חמישי) על החלטת ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגה לדחות את משחק הליגה שהיה אמור להתקיים מחר מול בני סכנין, זאת לאחר שיעקב שחר, נשיא המועדון, פנה אתמול בבוקר לאורן חסון, יו”ר ההתאחדות לכדורגל, על מנת שהקבוצה תוכל להתארגן ולהתכונן בצורה האופטימלית לקראת משחק הגומלין שלה מול הכוכב האדום.
“ההתאחדות לקחה החלטה נכונה לא רק לגבינו אלא גם לגבי שאר הנציגות באירופה. מדובר בהחלטה מושכלת שיכולה רק לסייע לכדורגל הישראלי בכלל ולנו בפרט", פרגנו בכרמל על ההחלטה.
במישור המקצועי, במכבי חיפה יש אופטימיות בנוגע להכשרתו של החלוץ המצטיין פרנזי פיירו, שהוחלף במשחק מול הכוכב האדום אחרי שחש רגישות בשריר הירך האחורי. “פיירו לא סובל מקרע ואמור להיות כשיר למשחק", אמרו בקבוצה. אף אחד במכבי חיפה לא רוצה לחשוב על תסריט שהקבוצה תשחק בהר הגעש של בלגרד ללא החלוץ הפורה, שכבש עד כה חמישה שערים והופך לאימת ההגנות בזירה הבינלאומית.
3 צפייה בגלריה
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
(עמרי שטיין)
אגב, בסביבתו של החלוץ מספרים שבצרפת משם הגיע לא מציינים בתקשורת את היכולת של פיירו והכיבושים שלו עד כה. פיירו, שלדעת לא מעט גורמים בקבוצה נחשב לאחד החלוצים הגדולים שהגיעו לחיפה, נמצא ברשימת מכובדת של שלושת מקבלי השכר הגבוהים בקבוצה, לצד צ'ירון שרי ובוגדן פלאניץ', שנמצא על סף חתימה ושדרוג לשנתיים נוספות. לפיירו אין סעיף שחרור בדומה לפלאניץ' שיכול היה לעזוב תמורת 1.8 מיליון אירו, מה שמבטיח לחיפה שקט עתידי בנושא הזה.
המאמן ברק בכר צפוי להמשיך עם אותו הרכב שפתח בסמי עופר למרות שגם הפעם צפויה להיות התלבטות בין דין דוד, שהיה פחות טוב במשחק האחרון, לבין עומר אצילי, שנאלץ להתרגל לסיטואציה מוזרה מבחינתו כשחקן ספסל. למרות זאת, אצילי, כאשר נכנס כמחליף, עשה דברים יפים על המגרש ואיים על השער ובחיפה משוכנעים שמי שהיה השחקן הכי משמעותי בשתי האליפויות האחרונות יהיה פקטור משמעותי גם השנה באירופה ובליגה כאחד.
3 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(עמרי שטיין)
בשורות האלופה מודעים לאפשרות שהקבוצה תשחק בליגת האלופות מה שיחייב את הקבוצה להיערך בצורה מקצועית ולצרף לפחות שני שחקנים או שלושה כדי לשדרג את הסגל. בחיפה מקווים שיקרה הנס המיוחל בו עלי מוחמד יקבל אזרחות, דבר שיסלול את צירופו של זר נוסף לקבוצה. מאחורי הקלעים יש ניסיון של לא מעט גורמים שקושרים למועדון להפעיל לחץ על משרד הפנים להיענות לבקשה.
בן שהר, שחזר לאחרונה להתאמן אחרי שהתאושש מפציעה, מגלה יכולת טובה באימונים ואמור היה לחזור לסגל במשחק מול סכנין שכאמור נדחה. חזרתו של בן שהר רק תגביר את המאבק על חולצת הסגל שכן לפי שעה ניקיטה רוקאביצה ומאוויס צ'יבוטה זוכים ליתרון.