3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
(עמרי שטיין)
הפועל חיפה תפתח מחר (שבת) את העונה באופן רשמי בליגה כאשר תארח את הפועל תל אביב בסמי עופר בשעה 18:00 למשחק סופר מסקרן בין שתי קבוצות ששואפות לסיים את העונה בפלייאוף העליון, ומתוך ידיעה שניצחון יביא להרבה שקט במועדון, אולי גם יפתח דף חדש מבחינת הקבוצה.
הקבוצה ספגה לא פשוטה עוד לפני שהתחילה העונה כאשר לאחר בדיקת אולטרסאונד התברר שהבלם ניסו קפילוטו סובל מקרע בהמסטרינג וייעדר בחודש הקרוב.
חניכיו של ניר קלינגר ספגו מבול של ביקורת אחרי שנחלו שלושה הפסדים במסגרת גביע הטוטו מול מכבי בני ריינה, הפועל חדרה ובני סכנין, שכן ספגו לא פחות משמונה שערים. דווקא אחרי ה-0:0 מול קריית שמונה במשחק שנעל את המפעל עבורם, האדומים מהכרמל היו נחושים וטובים יותר, מה שעורר אופטימיות בקרב הקבוצה שמאמינה שניתן למנף את הגישה גם נגד החבורה של קובי רפואה ואקס הקבוצה, אלן אוז'בולט.
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה
(לילך וויס-רוזנברג)
"אם ננצח את הפועל ת"א ישכחו לנו את החודש האחרון. השחקנים חייבים להבין ולדעת שהם צריכים לגרום לאוהדים שלנו לחזור ולהרגיש טוב. כולם, כולל כולם, יצטרכו להתעלות ולתת 200 אחוז כדי להשאיר את הנקודות בבית", אמרו בקבוצה.
מי שיחסר במרכז ההגנה בשל פציעה הוא הבלם ניסו קפילוטו, כאשר קלינגר מתלבט עם איזה בלם לפתוח במרכז ההגנה לצד אנדרי מירון – לואי טאהא שחוזר לעניינים או קונסטנטינוס סוטיריו ששיחק 90 דקות מול ק"ש והיה טוב. בחוד ישחק אלון תורג'מן שאמור להתחיל ולספק קבלות כפי שמצפים ממנו. כזכור, החלוץ בן ה-31 פתח את העונה הקודמת בסערה עד שנפצע ומכאן חלה הידרדרות גדולה.
בנושא אחר, אחרי שבמועדון הקצו 3,000 כרטיסים לאוהדי הקבוצה האורחת, הופשרו עוד אלף כרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב שיכולים לרכוש אותם באמצעות קופת ברק ובקופות ביום המשחק.
3 צפייה בגלריה
חנן ממן ואלון תורג'מן מאוכזבים
חנן ממן ואלון תורג'מן מאוכזבים
חנן ממן ואלון תורג'מן מאוכזבים
(עמרי שטיין)