2 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית
(חגי מיכאלי)
פרסום ראשון: אחרי ההצלחה באירוח אליפויות אירופה בישראל בשנים האחרונות, באיגוד ההתעמלות כבר מתכוננים לתחרות הגדולה הבאה. ל-ONE נודע לראשונה כי ישראל מעוניינת לארח את אליפות העולם בהתעמלות אמנותית בשנת 2027 בישראל - שנה לפני אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028.
בישיבת ההנהלה הקרובה ידונו באירוח אליפות העולם בישראל והנושא יובא לאישורם של חברי ההנהלה. לאחר מכן, תוגש המועמדות לאירוח התחרות היוקרתית ביותר בענף ההתעמלות האמנותית, שעשויה להגיע לראשונה אי פעם לישראל.
אם אכן ישראל תזכה במכרז לתחרות העולמית ב-2027, תגיע לישראל תחרות שתהיה גם בעלת חשיבות עצומה לקביעת המשתתפות במשחקים האולימפיים והיא אף תסמן גם את המועמדות הבולטות למדליות אולימפיות, משום שהיא תתקיים שנה לפני אולימפיאדת לוס אנג'לס 2028.
2 צפייה בגלריה
איילת זוסמן ודריה אטמנוב
איילת זוסמן ודריה אטמנוב
איילת זוסמן ודריה אטמנוב
(שחר גרוס)
בתוך כך, כפי שפורסם ב-ONE, איגוד ההתעמלות כבר הגיש הצעה לאירוח אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים בישראל ב-2025 והוא יארח עוד לפני כן את תחרות גביע האתגר ביוני 2023. כלומר, המדיניות של ענף ההתעמלות הישראלי היא לארח בישראל תחרויות רבות ונוצצות בשנים הקרובות.
כזכור, ישראל אירחה בקיץ האחרון את אליפות אירופה בהתעמלות אמנותית שנערכה בתל אביב וזכתה למחמאות על העבודה שנעשתה על ידי האיגוד, בראשו עומדים היו”ר אבי שגיא והמנכ"לית שרית שנער. גם נציגי האיגוד העולמי נכחו באירוע והם התרשמו לטובה מהפעילות של ישראל.