2 צפייה בגלריה
ארטיום דולגופיאט
ארטיום דולגופיאט
ארטיום דולגופיאט
(חגי מיכאלי)
אכזבה בנבחרת ישראל לאחר שפספסה את הקריטריון לתחרות הקבוצתית של אליפות העולם בהתעמלות מכשירים. בתום שלב המוקדמות שנערך אמש (חמישי) באליפות אירופה במינכן, הישראלים היו צריכים לסיים בין 13 הנבחרות הראשונות כדי להעפיל לשם כולם ביחד כנבחרת, אך סיימו במקום ה-16 ובמרחק קצר מהנבחרות שזכו בכרטיס.
הנבחרת של סרגיי וייסבורג הופיעה לתחרות עם ארטיום דולגופיאט, אלכס מיאקינין, פאבל גולידוב, אורי זיידל ורון פיאטוב. מי שנעדרו היה אנדריי מדבדב, מתעמל שמצטיין בתרגיל הקפיצות ולא זומן לאליפות אירופה בהחלטה מקצועית, ובאימון המסכם נפצע אייל אינדיג שקרע את הרצועה הצולבת. ברגע האחרון הוקפץ פיאטוב מישראל ועלה על טיסה לגרמניה כדי שהנבחרת תוכל להשתתף בתחרות הקבוצתית.
נבחרת ישראל הייתה צריכה לסיים בין 13 הראשונות כדי שתוכל להשתתף באליפות העולם עם הרכב מלא, ולא עם מתעמלי מכשירים בודדים, אלא שהיא סיימה במקום ה-16 הכללי בחישוב כל התוצאות ועם ציון של 238.094 נקודות. למעשה, הישראלים היו רחוקים 0.402 נקודות בלבד מעלייה, מאחר ובמקום ה-13 סיימה אוסטריה עם 238.495 נקודות.
2 צפייה בגלריה
סרגיי וייסבורג
סרגיי וייסבורג
סרגיי וייסבורג
(חגי מיכאלי)
בינתיים, אייל אינדיג עבר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת והוא יתחיל בהליך השיקום בקרוב אצל הפיזיותרפיסט, אדם בדיר, שמטפל בנבחרת. המתעמל הצעיר העביר מסר וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "אין על הנבחרת שלי בעולם. אני אחזור טוב יותר".