2 צפייה בגלריה
ברק יצחקי, מיץ' גולדהאר ו-ולאדן איביץ'
ברק יצחקי, מיץ' גולדהאר ו-ולאדן איביץ'
ברק יצחקי, מיץ' גולדהאר ו-ולאדן איביץ'
(איציק בלניצקי)
אחרי הניצחון הגדול 0:1 על ניס בפלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג, כינסה היום (שישי) מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים מיוחדת בנוכחותו של הבעלים מיץ’ גולדהאר, שהגיע לישראל. מלבד הקנדי לקחו חלק במסע”ת גם המאמן ולאדן איביץ’ ומנהל מחלקת הכדורגל ברק יצחקי.
ולאדן איביץ' אמר: “אני מדבר באופן יומיומי עם ברק על מה אנחנו צריכים, זה תהליך ארוך וזה קשה. היו לנו כמה משחקים כמו זה מול ניס דורשים הכנה רבה, אנחנו עדיין בהתחלה. אנחנו רוצים להצליח בשלוש מסגרות ואנחנו עובדים ביחד כדי שזה יקרה.
אני לא יכול לחזות מה יהיה העונה. הליגה התחזקה, אנחנו מתחילים אותה והמטרה היא כמובן לחזור לאן שאנחנו שייכים - המטרה היא האליפות. נתקדם משחק אחרי משחק, נהיה מפוקסים ונעבוד קשה. זה טוב שיש שלושה חלוצים כאלה, לפעמים נשחק עם שלושה חלוצים ולפעמים עם אחד - זה יכול לקרות. חלק יהיו בהרכב, חלק על הספסל, זה תלוי במטרה של הקבוצה באותו משחק.
“זהבי? לא צריך לומר איזה שחקן הוא ומה הוא יכול לתת לנו. אני בטוח שכל אוהדי מכבי ת"א גאים לנוכח מה שקורה, אני יודע שיהיה לי כאב ראש בבחירת ההרכב, אבל זה כאב ראש טוב. מגיע לריינה כבוד על מה שהם עשו, היה לנו משחק רק אתמול וננצח רק אם נתרכז. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ולא על קבוצות אחרות.
ברק יצחקי אמר: “עד עכשיו עשינו מהלכים טובים, התחלנו לעבוד מוקדם ממה שעשינו בשנים שלפני כן. אני שמח מההחתמות, עברנו דרך טובה - בטח עם החזרת שחקנים בכירים וטובים שיכולים לעזור לנו, וגם שחקנים עם אופי. זה משמעותי וראינו את זה במשחקים האחרונים - גם בסלוניקי וגם מול ניס, מולה ידענו לצאת ממצב לא פשוט. עדיין לא סיימנו את בניית הקבוצה.
“קניקובסקי וקארצב? זו הייתה עסקה טובה לנו, לנתניה ולקארצב. קיבלנו שחקן מוכשר מאוד בדמות גבי, הוא מראה יכולת טובה וגם שנה שעברה הוא הציג יכולת טובה. עדן נכנס לשנת חוזה ונראה היה שלא היה רצון להאריך את החוזה, עכשיו הוא ברוסיה, קיבלנו הכנסה טובה ואני מאחל לו בהצלחה. מאבק האליפות? אני לא מסתכל על קבוצות אחרות, אלא רק על עצמנו.
2 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי
(איציק בלניצקי)
“החלוצים? אני מסכים שזה לא דבר נורמלי שיש שלושה חלוצים בסדר גודל כזה, אבל כל מאמן היה שמח שיהיו לו שחקנים איכותיים, גם בהתקפה. אני שמח שהם מניבים תוצאות, לשלושתם כבר יש שערים באירופה ואני מקווה שהם ימשיכו לכבוש כמה שיותר.
“זה נכון שהחוק מאפשר לנו רק שישה זרים. אם נביא זר מן הסתם נצטרך לשחרר שחקן, אבל כרגע אנחנו מתמקדים רק במשחק מול ריינה, יש לנו גם עוד משחק מול ניס בחמישי. אם יהיו שינויים כמובן שנעדכן. זה לא פשוט להביא שחקנים איכותיים לישראל, לפעמים יש כל מיני בעיות שנוצרות בדרך. היו כמה משאים ומתנים שניהלנו וזה לא צלח, כל אחד מהסיבות שלו. היה חשוב להביא שחקנים ישראלים טובים ונשלים את הפאזל”.