2 צפייה בגלריה
עוד ניצחון? עידו לוי
עוד ניצחון? עידו לוי
עוד ניצחון? עידו לוי
(אחמד מוררה)
לאחר ששמרה על מאזן מושלם בגביע הטוטו עם ארבעה ניצחונות, הפועל חדרה תחל מחר (שבת, 19:00) את ליגת העל במפגש עם הפועל ירושלים באצטדיון "שלמה ביטוח" ותנסה להמשיך את היכולת הטובה שלה מפתיחת העונה.
"אנחנו מגיעים למשחק במומנטום טוב מגביע הטוטו", אמר הבלם עידו לוי, "המפעל הזה נתן לנו הרבה ביטחון, אבל ידוע לנו שהליגה זה דבר אחר לגמרי. עשינו הכנה טובה למשחק הזה ואנחנו יודעים שמצפה לנו משחק מאוד קשה".
על המטרות אמר הבלם: "אנחנו עם רגליים על הקרקע. עם כל הכבוד לגביע הטוטו, עוד אין לנו נקודה אחת בליגה. זה נתן לנו בסה"כ הרבה ביטחון ואמונה בקבוצה. אנחנו יודעים שזה עדיין לא מספיק ונצטרך להביא עוד מעצמנו. המטרות נשארו צנועות והן להישאר בליגה, אנחנו יודעים שבשביל לעשות את זה, אנחנו צריכים לנצח את הפועל ירושלים".
2 צפייה בגלריה
עידו לוי
עידו לוי
עידו לוי
(חגי מיכאלי)
עידו לוי הוסיף: "תהיה בחדרה קבוצה חזקה ומחוייבת. זה הבסיס שלנו ויש הרבה איכויות שהוסיפו לנו השחקנים הזרים. אני מאמין שזה יבוא לידי ביטוי ונראה את זה כבר בשבת. אני מאמין בקבוצה שלנו".
מבחינה מקצועית, המאמן אסף נמני יחסר את הקשר סער פדידה, שנראה מצויין מתחילת העונה, אך סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי. ניקו אולסק לעומת זאת, יערוך בכורה בסגל ואף עשוי לפתוח.
הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, פיליפ איפולה, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, קלמן שטורם, מנשה זלקה, ניקו אולסק (גלעד אברמוב), סמי בורארד, מוחמד חטיב וסטיבן אלפרד.