1 צפייה בגלריה
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
(רויטרס)
פייר אמריק אובמיאנג הגיע לברצלונה בחורף האחרון בחינם מארסנל, הרשים וסומן כמי שלכל הפחות יהיה העונה שחקן גיבוי לגיטימי בסגל של צ’אבי. הגאבונזי מעוניין להמשיך בקאמפ נואו, גם המאמן מרוצה ממנו – אך עד סיום חלון ההעברות הוא עשוי למצוא את עצמו בכלל בצ’לסי.
אחרי שהודיע לבלוז בשבוע האחרון על כוונתו להישאר בקטלוניה, המאמן של הלונדונים תומאס טוכל המשיך להתעקש עליו בניסיון למלא את החלל מעזיבתם של רומלו לוקאקו וטימו ורנר. בבארסה דורשים לא פחות מ-30 מיליון אירו עבור החלוץ שהגיע בחינם.
העיתונאי פבריציו רומאנו מדווח שצ’לסי כמעט הגיעה לסיכום עם אובמיאנג על תנאיו האישיים ב-24 השעות האחרונות, אבל היא לא מתכוונת לשלם “סכומים משוגעים” לברצלונה עבורו, ואין סיכוי שהעסקה תגיע לכ-30 מיליון אירו. במועדון האנגלי רוצים להשקיע עד כ-15 מיליון ליש”ט, אחרת יחשבו על כיוונים אחרים. הפגישה בין החלוץ לכחולים אתמול בלילה התנהלה היטב.
במקביל, ב-’relevo’ דיווחו שצ’לסי תגיש הצעה רשמית מיידית בגובה 19 מיליון אירו ועוד חמישה מיליון אירו נוספים בבונוסים לברצלונה, שנואשת לפנות מקום בסגל ובתקציב השכר על מנת לרשום את כל שחקני הרכש. מהלך שכזה יעניק יותר דקות לאנסו פאטי ולפראן טורס, כאשר פרנקי דה יונג שנחוש להישאר ולא רוצה לקצץ בשכרו, יוכל להמשיך. אובמיאנג עצמו ירוויח כפול בלונדון ובמקום 80 אלף ליש”ט לשבוע ירוויח 160,000 לשבוע.
העיתונאי דויד אורנשטיין מ’אתלטיק’ דיווח שצ’לסי כבר הגישה לבארסה הצעה בגובה 15 מיליון ליש”ט, בנוסף למרקוס אלונסו, תמורת הגאבונזי. הקטלונים עדיין לא הגיבו.