1 צפייה בגלריה
אריק לאמלה במאבק
אריק לאמלה במאבק
אריק לאמלה במאבק
(La Liga)
המחזור השני בספרד נפתח הערב, כאשר במוקד סביליה עדיין ללא ניצחון בלה ליגה אחרי שסיימה ב-1:1 עם ויאדוליד ברמון סאנצ’ס פיחואן. במשחק שפתח את המחזור, ראיו וייקאנו גברה 0:2 על אספניול. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודרו בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

סביליה – ויאדוליד 1:1

אחרי שרשמה הפסד מפתיע לאוססונה בפתיחה, החבורה של יולן לופטגי קיוותה לתקן את הרושם, אך בסופו של דבר יצאה עם תיקו ביתי מאוחר. בדקה ה-80 אנואר קיבל כדור מסרחיו לאון ומצא את החיבורים של יאסין בונו. שש דקות חלפו וקרים רקיק איזן אחרי טעות קשה של סרחיו אסנחו. נקודה ראשונה העונה לשתי הקבוצות.

אספניול – ראיו וייקאנו 2:0

היכולת המצוינת שראיו וייקאנו הציגה במשחק פתיחת העונה, בו גירדה 0:0 מול ברצלונה הגדולה בקאמפ נואו, גרמה לרבים לסמן אותה כקבוצה שעלולה להיות הסוס השחור של הלה ליגה העונה. הפעם היא גברה על הקטלונים בחוץ והמשיכה להוכיח כי הטענה הזו עלולה להתברר כנכונה בסוף העונה.
בדקה ה-14, שחקן ההגנה הצרפתי של ראיו פלוריאן לג’ואן ראה את הכרטיס הצהוב, ושתי דקות בלבד לאחר מכן ראה את הצהוב השני והורחק. אולם בדקה ה-30 סרג’י גומז השאיר גם את אספניול בעשרה שחקנים לאחר ששלח מרפק לעבר פנים של שחקן יריב והורחק באדום ישיר.
מאז, המשחק השתנה לגמרי, וכבר 10 דקות לאחר מכן, הקבוצה ממדריד עלתה ליתרון מרגליו של יסאי פאלזון. גם את המחצית השנייה האורחים פתחו בצורה נהדרת, ובדקה ה-59 אלברו גרסיה פרץ בצורה נהדרת באגף השמאלי והוציא כדור רוחב לפאת’ סיס שבעט פנימה, העלה את קבוצתו ל-0:2 וחתם את תוצאת המשחק. הקבוצה מברצלונה עוד פגעה פעמיים בקורה במחצית השנייה, אך זה לא עזר לה.