4 צפייה בגלריה
סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי
(La Liga)
הליגות באירופה נכנסות לקצב וזה אומר שחלון ההעברות הולך ומתקרב לסיומו. הקבוצות ברחבי היבשת יודעות שנותרו להן פחות משבועיים כדי לסגור את הסגלים לפחות עד 2023 ולפניכם כל העדכונים, הדיווחים והחדשות האחרונות משוק ההעברות.

חדשות רשמיות

# ג’יימי ורדי האריך את חוזהו בלסטר עד 2024.

ספקולציות חמות

# פבריציו רומאנו מדווח כי הבלם בן ה-21 ווסלי פופאנה, שעליו צ'לסי מנהלת מגעים מול לסטר סיטי - נשאר מחוץ לסגל השועלים לקראת המשחק נגד סאות’המפטון, כשגם הקשר המרכזי יורי טילמנס שמבוקש בארסנל נשאר על הספסל.
4 צפייה בגלריה
ווסלי פופאנה
ווסלי פופאנה
ווסלי פופאנה
(רויטרס)
# לצ’ה פתחה במגעים מול ברצלונה לגבי סמואל אומטיטי. הבלם הצרפתי עשוי לעזוב את הקטלונים בימים האחרונים של חלון ההעברות. לפי העיתונאי ג’אנלוקה די מרציו, המעבר קרוב מתמיד. גם פבריציו רומאנו דיווח על המגעים בין הצדדים.
# לזה אף אחד לא ציפה. צ’לסי גיששה לגביי מצבו של הארי מגווייר, כשלפי הדיווחים כריסטיאן פוליסיק עשוי לשות את הדרך ההפוכה ולחתום בשורות מנצ’סטר יונייטד.
# עוד העברה מסקרנת במיוחד מגיעה אלינו מלונדון. ווסטהאם קרובה להחתים את אמרסון. מגנה של צ’לסי ונבחרת איטליה לא נמצא בתוכניות של תומאס תוכל ורק פרטים אחרונים נותרו על מנת להשלים את העסקה.
# אין ספק שמנצ’סטר יונייטד התחזקה מאוד בחלון העברות הנוכחי. אולם, על מנת שיגיעו המון שחקנים, יש גם כאלו שצריכים לשלם את המחיר ולעזוב. אחד כזה הוא הבלם מחוף השנהב אריק באיי, שעשוי לעבור למארסיי בהשאלה עם אופציית רכישה. לעומת הבלם, שם מי עשוי דווקא להגיע לשדים האדומים הוא קודי גאקפו, חלוצה של פ.ס.וו איינדהובן ששיחק בעונה שעברה עם ערן זהבי. על פי הדיווחים, יונייטד הגישה עליו הצעה בגובה 34 מיליון ליש”ט.
4 צפייה בגלריה
יעזוב? גאקפו עם זהבי
יעזוב? גאקפו עם זהבי
יעזוב? גאקפו עם זהבי
(רויטרס)
# העסקה בין פ.ס.ז’ למילאן על העברת עבדו דיאלו מסתבכת. אלופת איטליה סימה מחליף לבלם הסנגלי בדמותו של ג'אפט טאנגאנה של טוטהאם.
# דלה אלי בדרך ליעד הבא. מי שעד כמה שנים היה נחשף להבטחה בטוטנהאם ונבחרת אנגליה, שם היה חלק משמעותי בהגעה שלה לחצי גמר מונדיאל 2018, עשוי לעבור לבישיקטאש, כשאברטון פתוחה גם למכירה וגם להשאלה.
# האם זה הוא השבוע האחרון של אנדראה בלוטי מול מסך הטלוויזיה? חלוץ נבחרת איטליה שסיים את חוזהו בטורינו נמצא ללא קבוצה, אך רומא לוטשת עינה לעברו והמעבר צפוי לקרות בימים הקרובים.
4 צפייה בגלריה
אנדראה בלוטי חוגג
אנדראה בלוטי חוגג
אנדראה בלוטי חוגג
(רויטרס)