2 צפייה בגלריה
קאסמירו
קאסמירו
קאסמירו
(רויטרס)
עכשיו זה רשמי. מנצ’סטר יונייטד הודיעה הערב (שני) על אחת ההעברות הגדולות של הקיץ, כשהחתימה את קשרה האחורי של נבחרת ברזיל וריאל מדריד בשנים האחרונות, קאסמירו, על חוזה לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת.
לאחר החתימה, קאסמירו אמר: “עבדתי עם הרבה מאמנים נהדרים בקריירה שלי, ולאחר שנפגשתי עם אריק טן האח ושמעתי את הרעיונות שלו, אני כבר לא יכול לחכות לעבוד איתו, הצוות שלו וחבריי החדשים לקבוצה. כולם מכירים את ההיסטוריה של יונייטד , את המשמעות של המועדון ברחבי העולם ומה זה אומר עבור האוהדים. לייצג את יונייטד זה כבוד ואתן הכל כדי לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה. ההזדמנות להתחיל אתגר חדש בפרמייר ליג ועוד במנצ’סטר יונייטד מרגשת ביותר”.
עוד הוסיף: “אני מסיים מסע נהדר במדריד, בעודי מתחיל מסע אחר במנצ'סטר, נחוש לנצח, לזכות בתארים ולגרום לאוהדים שלנו להיות גאים בכך שהם מביאים הצלחה למועדון הגדול הזה”. מאמן השדים האדומים, אריק טן האח, אמר: “הוא המלט בין הלבנות שלנו, זה בדיוק מה שחיפשנו בקיץ”.
זו בהחלט אחת ההעברות המשמעותיות של הקיץ ויונייטד, שהייתה צמאה לקשר אחורי, והיא קיבלה את מבוקשה עם צירופו של הקשר הוותיק, שזכה עם הבלאנקוס חמש פעמים בליגת האלופות ובשלוש אליפויות בספרד. השחקן נמכר תמורת 72 מיליון אירו ו-13 נוספים בבונוסים.
2 צפייה בגלריה
קאסמירו
קאסמירו
קאסמירו
(רויטרס)
אחרי שטס למנצ’סטר, עבר בדיקות רפואיות והסדיר גם את נושא הוויזה, הברזילאי חתם על החוזה והוצג כשחקן השדים האדומים. קאסמירו הגיע בקיץ 2013 למדריד מסאו פאולו ולאורך השנים הפך לאחד הקשרים הטובים בעולם. הברזילאי שיחק 336 משחקים במדריד בהם כבש 31 שערים והוסיף 29 בישולים.
בנבחרת ברזיל ערך בכורה כבר בגיל 19 ומאז שותף ב-63 משחקים וכבש חמישה שערים. השחקן עלה לריאל בסך הכול 13.4 מיליון אירו, כך שהיא הרוויחה 57 מיליון אירו לפחות ועוד 18 תארים. הגעתו של אריק טן האח וצירופם ליסאנדרו מרטינס, טיירל מלאסיה וכריסטיאן אריקסן לא הספיקו עד עכשיו לשדים האדומים שפתחו את העונה בצורה מאכזבת. עם צירופו של אחד משחקני הרכש המרשימים שנחתו בקבוצה בשנים האחרונות, טן האח ינסה להוציא את המועדון לדרך חדשה.