2 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
ריאל מדריד ממשיכה להיות ריאל מדריד, גם בלי שחקן גדול כמו קאסמירו. הבלאנקוס הביסו את סלטה ויגו 1:4 בחוץ אחרי הצגה גדולה של לוקה מודריץ’, שכבש שער גדול ובישל לוויניסיוס ג’וניור. גם פדריקו ואלוורדה וקארים בנזמה השתתפו בחגיגה של הקבוצה של קרלו אנצ’לוטי. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
המאמן אמר לאחר ההתמודדות: “לטשואמני יש מספר איכויות שונות מאלו של קאסמירו ואני מרוצה ממנו. הוא שיחק טוב. מודריץ’ פשוט נצחי, הוא תמיד מוכן ותמיד משחק טוב. הוא המנהיג של הקבוצה שלנו. אני שמח שבנזמה נתן את הפנדל להזאר, וזה לא משנה שהוא החמיץ. אדן חוזר לגרסתו הטובה ביותר והוא הראה את זה, ההחמצה הזאת לא משנה דבר”.
מודריץ’ אמר בסיום המשחק: “אני מאוד עצוב שקאסמירו עזב. נתגעגע אליו. זה חבל מאוד, אבל אנחנו ממשיכים”. ויניסיוס ג’וניור הוסיף: “אני מאוד שמח מהניצחון, תמיד קשה לשחק כאן. היכולת שלי? אני תמיד צופה בסרטונים של רונאלדו הברזילאי”.
בתקשורת הספרדית התייחסו גם כן לניצחון הגדול: “מדריד הראתה שרירים”, נכתב ב’מארקה’, “טשואמני חיה והתשואות למודריץ’ הסבירו הכול. ריאל הייתה דורסנית, קמאבינגה וטשואמני בתצוגת תכלית אחרי עזיבת קאסמירו”. ב’אס’ הוסיפו: “ההלוויה הסתיימה בפסטיבל – מדריד התגברה על עזיבת קאסמירו עם ניצחון בהובלת מודריץ’. סלטה הייתה עדיפה בפתיחה, אך לא החזיקה”. בקטלוניה עקצו: “מודריץ’ הספיק עבור ריאל מדריד כדי להביס את סלטה”.
כוכב סלטה יאגו אספאס הוסיף: “זה מאוד מתסכל, זה כמו מה שהיה בעונה שעברה בסנטיאגו ברנבאו, הם מבקיעים מכל הזדמנות שלהם. הם פשוט דרסו אותנו וניצלו כל טעות שלנו. ריאל לא צריכה לשלוט, כי בכל פעם שהיא תוקפת היא מחסלת אותך”.
2 צפייה בגלריה
ויניסיוס ומודריץ' חוגגים
ויניסיוס ומודריץ' חוגגים
ויניסיוס ומודריץ' חוגגים
(רויטרס)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.