2 צפייה בגלריה
הילדים במהלך המחנה
הילדים במהלך המחנה
הילדים במהלך המחנה
(עמותת 'כולנא ירושלים')
אחרי חודש כמעט שלם, ביום חמישי הקרוב יינעל מחנה הכדורגל שקיימה ריאל מדריד בירושלים מתחילת אוגוסט בהשתתפות ילדים יהודים וערבים מירושלים, עזה והגדה המערבית. בטקס הסיום צפויים להשתתף מאות ילדים ומשפחות מישראל ומהרשות הפלסטינית לצד צוותי האימון של ריאל שהעבירו את המחנה.
מדובר במחנה קיץ שיזם המשרד לשיתוף פעולה אזורי ובשיתוף עמותת 'כולנא ירושלים', עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים, ובו השתתפו למעלה מ-1,600 ילדים ובני נוער יהודים וערבים. הבולטים שבהם אף עשויי לקבל הזדמנות להמשיך לפתח את כישרונם תחת היד המכוונת של ריאל. האימונים שמו דגש על פיתוח מיומנויות ויכולות לצד הטמעת שיטות אימון להמרצת והנעת הילדים, הקניית ערכים משותפים וקידום הסובלנות, האחווה וקבלת האחר.
המשרד לשיתוף פעולה אזורי רואה בתחום הספורט כגשר מרכזי למפגש תרבויות והעצמת היחסים החברתיים בין מדינות, ובפרט בין ילדים ובני נוער. השתתפות נבחרת הנוער של איחוד האמירויות בטורניר החורף שנערך בישראל שהובילו המשרד וההתאחדות לכדורגל, היוותה עוד צעד בקידום ספורט חוצה גבולות, עם הגעה היסטורית של נבחרת ערבית לישראל, והמטרה היא להרחיב את שיתופי הפעולה הספורטיביים גם בענפים נוספים.
2 צפייה בגלריה
מאמנים מריאל בישראל
מאמנים מריאל בישראל
מאמנים מריאל בישראל
(עמותת 'כולנא ירושלים')
השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסאווי פריג', אמר: "הספורט והאהבה לכדורגל מחברים בין ילדים ומבוגרים מכל העולם. המחנה היה בעבור כל המשתתפים בו, לא רק הזדמנות ללמוד ממאמנים מאחת מקבוצות הפאר בעולם, אלא חשוב לא פחות, להכיר אחד את השני. לחוות את המשותף ביניהם ולראות שגם בעזה וגם בירושלים חיים ילדים עם חלומות ושאיפות דומות.
"אנחנו מודים לכל מי שלקחו חלק בקידום המיזם החשוב הזה של שיתוף פעולה אזורי ובינלאומי, למועדון ריאל מדריד, לעמותת כולנא, לעיריית ירושלים וכמובן למאמנים, לילדות ולילדים וכמובן גם להורים שאיפשרו לילדיהם לא רק לחוות מחנה כדורגל מעשיר, אלא להכיר חברים חדשים וללמוד שמאחורי חומות הלאום, השפה והבטון, יש ילדים כמוהם, שפשוט רוצים לשחק כדורגל".