1 צפייה בגלריה
מריו למינה
מריו למינה
מריו למינה
(האתר הרשמי של ניס)
ארבעה ימים. זה מה שנותר עד למפגש השני בין מכבי תל אביב לניס, כשהצהובים מגיעים ביתרון 0:1 מהמשחק באצטדיון בלומפילד. בנתיים, אחרי שתי תוצאות תיקו מול טולוז ושטסבורג, יריבת מכבי ת”א נכנעה היום (ראשון) לקלרמון 1:0 במסגרת המחזור השלישי של הליגה הצרפתית.

קלרמון – ניס 1:0

המארחת הצנועה מצאה את הרת כר בדשה השישית, כשסייף אלדין חאווי כבש והפתיע את חניכיו של לוסיאן פאברה. ניס ניסתה בכל הכוח להשיג ת השוויון ולא הייתה רחוקה לעשות כן, אך המזל היה עם המקומיים ויריבת הצהובים לא הצליחה למצוא את הרשת.
בדקה ה-80 האורחת קיבלה צרה נוספת כשמריו למינה הורחק בכרטיס אדום ישיר ושתי דקות אחר כך היא נותרה בתשעה שחקנים כשז'אן קלייר טודיבו קיבל כרטיס צהוב שני והורחק גם כן. 0:1 לקלרמון בסיום, שמעניק לה שש נקודות מתשע אפשריות (הובסה 5:0 לפ.ס.ז’ במחזור הפתיחה וניצחה 2:4 את ריימס בשבוע שעבר).

טולוז – לוריין 2:2

קצב נהדר ומבול של שערים פקד את דרום צרפת. האורחת, לה משחק חסר, רצתה להישאר מושלמת אחרי ה-0:1 על ריימס במחזור הפתיחה וכבר בדקה השנייה של ההתמודדות היא עלתה ל-0:1. ארמנד לוריין, כן, שם המשפחה שלו זהה לשם הקבוצה, כבש שער מוקדם ונתן רוח גבית לכתומים. בדקה ה-31 הגיע התשובה של המארחת כשרפאל רטאאו איזן והקפיץ את הקהל הביתי. בדקה ה-64 הקהל בדרום הארץ קפץ שוב פעם מהכיסאות כשת'יס דאלינגה השלים את המהפך לו הם חיכו, אך פנדל מדויק של איברהימה קונה בדקה ה-81 שלח את האוהדים המקומיים הביתה לא מרוצים וקבע חלוקת נקודות.
תוצאות נוספות:
שטרסבורג – ריימס 1:1 אנז’ה – ברסט 3:1 מונפלייה – אוקזר 2:1 ראן – אז’קסיו 1:2