2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(La Liga)
ברצלונה הגיעה לעונת 2022/23. הקטלונים חגגו ניצחון 1:4 מרשים במיוחד בחוץ על ריאל סוסיאדד, כאשר אנסו פאטי המחליף נצץ עם שני בישולים ושער, ורוברט לבנדובסקי הבקיע שני שערי בכורה רשמיים לזכות הקבוצה של צ’אבי ביום הולדתו ה-34. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
לבנדובסקי אמר בסיום המשחק: “עבדנו קשה והיינו נחושים לנצח אחרי המשחק הראשון. זה רק עניין של זמן עד שנבין טוב יותר אחד את השני ואני בטוח שנשיג את זה. זאת קבוצה נהדרת עם שחקנים צעירים ושחקנים ותיקים עם יותר ניסיון שיכולים לתת עצה אני מאוד שמח ומקווה לכבוש עוד לזכות בארסה, הקדשתי את השער הראשון לאבא שלי".
פדרי הוסיף: “הוא אולי בן 34, אבל לבנדובסקי נראה בן 20. מדהים לראות אותו מתאמן ואת השערים שהוא כובש. מערך של שלושה מאחור? זה מסוכן, אבל זה גם מאפשר ללחוץ קדימה ולהחזיק בכדור”.
צ’אבי סיכם: “היה קשה, לא פשוט לנצח כאן, אבל המחצית השנייה עשתה את ההבדל. הניצחון הזה מאפיין את העבודה שלנו. עשינו חילופים התקפיים, לקחנו סיכון וזה השתלם. פרנקי דה יונג היה טוב למרות הטעות באיבוד הכדור בשער. בחלק מהזמן שיחקנו טוב מאוד, בחלק לא. מציק לי שקונדה לא איתנו. הוא מתאמן טוב ואי אפשר לרשום אותו כרגע, אבל זה המצב, נחכה ונראה אם יהיה מזל עם זה השבוע”.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי ומאמן סוסיאדד אימנול אלגואסיל
צ'אבי ומאמן סוסיאדד אימנול אלגואסיל
צ'אבי ומאמן סוסיאדד אימנול אלגואסיל
(רויטרס)