2 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
חגיגה. ברצלונה ניצחה את ריאל סוסיאדד 1:4 באנואטה עם הצגת כדורגל במחצית השנייה, הרבה בזכות כניסתו של אנסו פאטי שסיים עם שני בישולים ושער. רוברט לבנדובסקי כבש צמד בכורה ביום הולדתו ה-34 בדרך לניצחון ליגה ראשון של הקטלונים העונה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
“צ’אבי שרטט, לבנדובסקי ופאטי הוציאו אל הפועל”, נכתב ב’מונדו דפורטיבו’, “אנסו הטוב ביותר חזר עם שער ושני בישולים, אחד מהם בעקב”. גם במדריד פרגנו וב’אס’ נכתב: “אנסו הבריק והעיר את בארסה, לבנדובסקי הוציא אל הפועל. סוסיאדד לא התמודדה עם העומק של הקטלונים”.
ב’מארקה’ הוסיפו: “איזו קבוצה נהדרת יש לצ’אבי! לבנדובסקי כבש צמד ביום ההולדת ונתן לעצמו מתנה נחמדה, הכניסה של פאטי התבררה כמכריעה”. ב’ספורט’ סיכמו: “ברצלונה נעזרה בפעולות אינדיבידואליות ובטר שטגן כדי להביס את ריאל סוסיאדד, פסטיבל”.
בספרד היללו את טר שטגן וציינו שבזכותו התוצאה עמדה על 1:1 בירידה להפסקה, כולל הצלות מול מיקל מרינו ודויד סילבה. כמו כן, תיארו את המשחק של אריק גארסיה כ”מפלצתי”, כאשר הוא ידע בכל זמן לאן למסור את הכדור. גם אלחנדרו באלדה קיבל מחמאות והראה שיש לו איכויות כדי להיות חלק מהסגל של צ’אבי. ב’ספורט’ סיכמו: “פאטי הפך את המשחק, החדשות הטובות ביותר מה-1:4 הן החזרה שלו”.
2 צפייה בגלריה
מצטיין המשחק. פאטי
מצטיין המשחק. פאטי
מצטיין המשחק. פאטי
(רויטרס)