3 צפייה בגלריה
דארון היליארד
דארון היליארד
דארון היליארד
(איציק בלניצקי)
לקראת פתיחת ההכנות לעונת 2022/23, הרכבת האווירית נמשכת ושחקנים הזרים של מכבי תל אביב בכדורסל ממשיכים להגיע לישראל, כאשר הפעם הגיע תורו של דארון הילארד, שנחת הבוקר (שני) בנתב"ג.
“הייתה טיסה טובה וארוכה, לא הייתה לי הזדמנות לישון מרוב התרגשות להגיע לפה”, אמר הגארד הנרגש בהגעתו לישראל. “שוחחתי עם שחקנים ששיחקו פה ושמעתי מכולם רק דברים טובים על מכבי ועל העיר תל אביב ואני מאוד מתרגש להיות פה”.
אמנם הקבוצה עוד לא ערכה אימון אחד, אבל היליארד לא התבייש לכוון לעבר מטרות גבוהות: “אני רוצה לזכות בכל התארים בישראל, ולעשות את הכי טוב שאפשר גם ביורוליג. קודם כל להגיע לפלייאוף ואז לראות איך ילך לנו. יש לנו קבוצה מוכשרת והציפיות גבוהות אבל אנחנו צריכים להישאר סבלניים, כמובן שבסופו של הדבר הציפייה זה לנצח כל משחק ולזכות בכמה שיותר תארים”.
3 צפייה בגלריה
דארון הילארד
דארון הילארד
דארון הילארד
(איציק בלניצקי)
על אוהדי הקבוצה, אמר האמריקאי: “האוהדים עושים את מכבי מה שהיא, ובכל פעם שהגעתי לשחק כאורח בהיכל מנורה מבטחים הקהל היה רועש ביותר. עכשיו כשהם בצד שלי אני מאוד מתרגש, זה שונה לשחק כשהם מריעים לך כשחקן הקבוצה ולא כיריב, ואני מקווה שאני אתן להם הרבה סיבות להריע לי העונה”.
3 צפייה בגלריה
דארון היליארד
דארון היליארד
דארון היליארד
(איציק בלניצקי)
על הקו האחורי החדש של הקבוצה, הוסיף היליארד: "יש לנו הרבה כישרון וניסיון. יש בקבוצה שחקנים מוכשרים ושחקנים מנוסים ששיחקו במשחקים גדולים ביורוליג, ואני חושב שאנחנו יכולים להתחרות עם הקבוצות הגדולות. אין לנו תירוצים, אנחנו חייבים לנצח”.
בנושא אחר, נחשפו מספרי הגופיות שקיבלו שחקני הקבוצה. ג'ון דיברתולומיאו ימשיך עם המספר 12, ג'ייק כהן עם 15 ורומן סורקין ילבש 9. לורנזו בראון ילבש את הגופיה מספר 4, ווייד בולדווין יהיה מספר 5, ג'רל מרטין ישחק עם הספרה 6 ורפי מנקו לקח את הגופיה מספר 8. גיא פניני, שחזר לקדנציה נוספת, לקח שוב את הגופיה מספר 10, איתה שיחק גם בקדנציה הקודמת שלו במדים הצהובים – כחולים.
דארן היליארד יהיה עם המספר 13 על הגב, אוסטין הולינס ישחק עם 20, אלכס פוית'רס ילבש 22 גם במכבי, ג'וש ניבו בחר ב-32 ובונזי קולסון ילבש את הגופיה מספר 50. ומה עם יפתח זיו? הרכז הישראלי החליף את המספר 99 וישחק העונה עם 33. תומר אגמון הצעיר קיבל את המספר 18.