2 צפייה בגלריה
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה תקיים הערב בבלגרד את האימון המסכם שלה לקראת משחקה מחר (שלישי, 22:00) מול הכוכב האדום בסרביה, כאשר גולת הכותרת היא האם החלוץ פרנזי פיירו שלא נטל חלק באימונים מאז המשחק בסמי עופר, יהיה כשיר למשחק או לא.
הירוקים טענו לאורך כל השבוע שההחלטה לא לתת לפיירו להתאמן נבעה מתוך רצון להפחית עומסים בשל הפציעה שעבר, ושהחלוץ יהיה כשיר למשחק. אם אכן אלו פני הדברים, הקבוצה האורחת תפתח בקו של שלושה בלמים, שכולל את דניאל סונדגרן, בוגדן פלאניץ' ושון גודברג, כאשר בצדדים ישחקו על קו ימין דולב חזיזה ופייר קורנו.
אחת המסקנות מהמשחק הקודם היא ששון גולדברג יצטרך לגבות את קורנו בשמירה על בוקארי בצד שמאל. אם פיירו לא ייקח חלק גם באימון הערב, ייתכן ולא יהיה מנוס מלבצע שינוי במערך. במצב כזה, לברק בכר יש מגוון אפשרויות: הראשונה לשלב את מוחמד אבו פאני בקישור לצד נטע לביא ועלי מוחמד, ואז להציב את צ'ירון שרי יחד עם דין דוד בחלק הקדמי, כאשר דולב חזיזה ישחק על קו ימין, ואפשרות נוספת היא לפתוח בקו של ארבעה שחקני הגנה.
2 צפייה בגלריה
שון גולדברג
שון גולדברג
שון גולדברג
(רדאד ג'בארה)
במכבי חיפה מצפים במהלך היום לרכבת אווירית של אלפי אוהדיה לבלגרד. כבר אתמול הייתה ה”ירייה הראשונה”, כאשר מאות אוהדים הגיעו והשתכנו בבתי מלון. כ-2,500 אוהדים ירוקים יצפו במשחק וינסו לדחוף את הקבוצה בהר הגעש המצפה לה ביציעים לתוצאה שתעשה את ההבדל בין החלום שהוא ליגת האלופות, לבין האפשרות שהקבוצה תשחק בליגה האירופית.