2 צפייה בגלריה
מרקוס רשפורד כובש
מרקוס רשפורד כובש
מרקוס רשפורד כובש
(רויטרס)
אם טרם המשחק שנערך הערב (שני) בין מנצ’סטר יונייטד לליברפול הייתם שואלים את האוהדים האופטימיים ביותר של השדים האדומים איך הם חושבים שייגמר הערב, מעטים מהם היו אומרים ששלוש הנקודות יישארו באולד טראפורד.
אולם, למרות פתיחת העונה המזעזעת של המארחת, היא הצליחה להדהים את סגנית האלופה, כמו גם את כל תושבי הממלכה עם 1:2 בסיום. המייטי רדס לעומת זאת, רשמו פתיחת עונה גרועה משלהם, כשסיימו בתיקו עם פולהאם וקריסטל פאלאס והם עם שתי נקודות בלבד.
לאחר המשחק, מאמן השדים האדומים - אריק טן האח, נשמע מרוצה למדי: “אנחנו צריכים לשחק כמו קבוצה, במצב רוח טוב וזה מה שקרה היום. אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים לפעול, לא לדבר. אנחנו צריכים להיאבק, להיות אמיצים. הם יודעים לשחק כדורגל טוב. זה הסטנדרט שמנצ’סטר יונייטד צריכה להציג, תמיד”.
2 צפייה בגלריה
אריק טן האח וכריסטיאנו רונאלדו
אריק טן האח וכריסטיאנו רונאלדו
אריק טן האח וכריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
“אין לי מה לדבר על הארי מגווייר וכריסטיאנו רונאלדו, יש להם תפקידים חשובים בהמשך. אמרנו שאנחנו רוצים להביא שחקני רכש נכונים, חלון העברות עוד לא סגור וראינו שצריך לא רק שחקנים שיודעים לספק מספרים, אלא גם איכות. הוצאנו כל כך הרבה אנרגיה במשחק הז., אנחנו צריכים שחקנים בהרכב שיכולים לגרום לזה לקרות. יש לנו הרבה משחקים ואנחנו צריכים גם לתת לשחקנים לנוח”.
כעת, הגיע הזמן לקצת מספרים מהערב הבלתי נשכח בתאטרון החלומות. השער של ג'יידון סאנצ'ו, שהעניק לחבורה של אריק טן האח יתרון 0:1 במחצית, שמר על הסטטיסטיקה. בכל משחקי הפרמייר ליג בהם יונייטד ירדה לחדרי ההלבשה ביתרון, היא מעולם לא הפסידה. היא ניצחה ב-17 מהם וסיימה בתיקו שלוש פעמים נוספות.
ושימו לב לנתון שהשתנה הפעם לטובה. מאז שכריסטיאנו רונאלדו הגיע ליונייטד, היא ניצחה רק ב-17 אחוז מהמשחקים שלה כשהוא לא פתח. לעומת זאת, כש-CR7 עלה ב-11, השדים האדומים ניצחו מחצית מהמשחקים שלהם.
על השער השני היה אחראי מרקוס רשפורד. חלוץ נבחרת אנגליה שבר בצורת של לא פחות מ-997 דקות ללא כיבוש בכל המסגרות, כשהאחרון שבהם היה אי שם ביונאר מול ווסטהאם.
אחרי שהיא הייתה ביתרון של שני שערים על ליברפול, יונייטד הייתה הקבוצה הראשונה להוביל 0:2 על המייטי רדס לראשונה מאז אסטון וילה באוקטובר 2020. ובכן, אוהדי האורחת וודאי זוכרים טוב איך זה נגמר.
בנוסף, רשפורד עבר את אנדי קול וראיין גיגס ברשימת כובשי השערים של יונייטד מול ליברפול בפרמייר ליג (5). כעת, נותר לו לכבוש מולה רק עוד פעם אחת כדי לעלות לפסגה, שם נמצא ווין רוני.
היריבה האהובה שליו. השער המצמק של מוחמד סלאח קבע כי השדים האדומים הם הקבוצה מולה כבש המצרי הכי הרבה שערים בקריירה.