2 צפייה בגלריה
זופר אבדיה
זופר אבדיה
זופר אבדיה
(עמרי שטיין)
זופר אבדיה מכיר את הכוכב האדום לא רע. המנהל המקצועי של בני הרצליה גדל בסרביה, יש לו שם משפחה והוא כיכב בקבוצת הכדורסל שלה בשנות ה-80. לקראת המשחק בין קבוצת הכדורגל שלה מול מכבי חיפה על הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות (שלישי, 22:00), אביו של דני אבדיה הצטרף לירוקים בטיסה לסרביה וגם הספיק לנצח את חלקם בשש בש.
רגע לפני ההכרעה בפלייאוף ליגת האלופות, אחת הדמויות הכי צבעוניות שיש לספורט הישראלי להציע שוחח עם ONE ואמר: "אסור למכבי חיפה לספוג שער בהתחלה. אם השחקנים יחטפו שער מהיר, הם לא יעמדו בלחץ שמצפה להם במגרש. אם הם יעברו את הדקות הראשונות בלי לעשות טעויות, הם יוכלו להיכנס למשחק".
זה לא סוד שמצפה למכבי חיפה אתגר גדול לא רק לאור היריבה החזקה, אלא גם בשל האווירה החמה. הירוקים יגיעו אחרי ה-2:3 מהמשחק הראשון ואבדיה אמר: "הסרבים בטוחים שהתוצאה במשחק הראשון בחיפה טובה להם, הם בטוחים כי יחד עם הקהל הדוחף, הם ינצחו ויעלו. יש במשחק הזה כסף גדול, הם משחקים מבחינתם על הכסף שחשוב מאוד למועדון".
מה הסיכויים של חיפה? "50%. כפי שציינתי, הכל תלוי בפתיחת המשחק".
מה אתה יכול לספר על הקהל שצפוי להיות במשחק, מספרים שזה משהו אחר. "אני עוד הייתי במשחקים בהם היו 100 אלף איש בעמידה מול ארסנל וברצלונה, מה שקורה בסרביה מבחינת הקהל זה משהו אחר. כל מי שהיה במשחקי כדורגל ומה שקורה בסרביה - אלה דברים שהוא לא ראה עד היום, זה עולם אחר".
2 צפייה בגלריה
אוהדי הכוכב האדום
אוהדי הכוכב האדום
אוהדי הכוכב האדום
(האתר הרשמי של הכוכב האדום)
איך נוצר החיבור שלך עם יענקל'ה שחר? "אני מכיר את שחר שנים רבות, יש בינינו חיבור טוב. בעבר עזרתי לו עם שחקנים זרים שהגיעו לארץ, מאז אנחנו בקשר במשך תקופה ארוכה".
אז הפכת להיות אוהד מכבי חיפה? "אני תמיד רוצה שהקבוצות הישראליות ינצחו. עכשיו זו מכבי חיפה, זו יכולה להיות גם מכבי ת"א. אני מנצל את המשחקים האלה לבוא ולבקר את המשפחה שלי".