2 צפייה בגלריה
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג
(רויטרס)
קצת יותר משבוע - זה מה שנשאר לקבוצות להתחזק. חלון ההעברות הולך ומתקרב לדדליין שלו והשחקנים, הסוכנים והמועדונים יודעים שזו הישורת האחרונה של שוק ההעברות. כמדי יום, לפניכם הדיווחים והעדכונים האחרונים.

ספקולציות חמות

# בספרד דווח שצ’לסי הגישה הצעה לברצלונה על פייר אמריק אובמיאנג: 15 מיליון אירו בנוסף לבונוסים. את תנאיו סיכם כבר אקס ארסנל עם יריבתה העירונית ונותר לראות האם ההצעה תספק את בארסה. במקביל, הקטלונים מוכנים להתיר את חוזהו של ממפיס דפאיי והכל תלוי בהחלטה של יובנטוס שעדיין לא נענתה לדרישותיו הכספיות. אם העסקה תיפול, ארקדיוש מיליק הוא תוכנית הגיבוי של יובה.
# נשארים עם צ’לסי: ב’סאן’ הבריטי דווח כי הבלוז ירדו מהרעיון לצרף את ווסלי פופאנה, אחרי שלסטר דחתה את ההצעה השלישית עבורו, על סך 70 מיליון ליש”ט כולל בונוסים. דרישת השועלים, שעומדת על 85 מיליון ליש”ט, גבוהה עבור הכחולים למרות הרצון העז שלהם לצרף את הבלם בן ה-21.
2 צפייה בגלריה
ווסלי פופאנה
ווסלי פופאנה
ווסלי פופאנה
(רויטרס)
# קאמבק מרגש עתיד להתרחש בחבל הבאסקים. פ.ס.ז’ צפויה לשחרר את אנדר הררה למרות שיש לו עוד שנתיים בחוזה, והקשר יחזור לאתלטיק בילבאו אחרי שעזב את המועדון לטובת מנצ’סטר יונייטד אי שם ב-2014.
# ניס, יריבת מכבי ת"א בפלייאוף הקונפרנס ליג, פינטזה על אדינסון קבאני, אבל הכוכב האורוגוואי לא יחזור לצרפת. היעד הבא שלו יהיה ספרד והוא יחתום בוולנסיה, אליה יגיע כשחקן חופשי. גם ויאריאל פנתה לקבאני, הוא בחן את ההצעות בימים האחרונים ולבסוף החליט להגיע לקבוצה של ג'נארו גאטוזו.
# יוסטין קלייברט עשוי לשתף פעולה עם מנור סולומון אחרי שהאחרון יחלים מפציעתו. בנו של פטריק קלייברט הושאל מרומא לניס בעונה שעברה ומתנהלות שיחות בין הג'יאלורוסי לפולהאם. הקיצוני ההולנדי רוצה לעבור ללונדון וכבר סיכם את תנאיו, כך שנותר רק השגת הסיכום בין המועדונים. רומא דורשת השאלה עם חובת רכישה.
# אחרי הניצחון 1:2 על ליברפול, במנצ'סטר יונייטד ממשיכים לעבוד על חיזוק. קודי גאקפו ממשיך לעקוב בעניין והוא יהיה מוכן להגיע לאולד טראפורד, אך בשלב זה השדים האדומים עדיין לא הגישו הצעה לאיינדהובן. אנתוני בראש סדר העדיפויות של אריק טן האח בכל הנוגע לחיזוק ההתקפה וזאת למרות הסירוב של אייאקס.