3 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
(עמרי שטיין)
כאשר דולב חזיזה הגיע למכבי חיפה אחרי עשור חשוך מתארים והישגים, הוא הצהיר שהוא הגיע לחיפה כדי לקחת אליפות והיו לא מעט שהרימו גבה לנוכח אותה הצהרה. הסוף ידוע - חיפה זכתה בשתי אליפויות והיא במרחק נגיעה הערב (שלישי, 22:00) משלב הבתים של ליגת אלופות.
במהלך הפסקת המחצית מול הכוכב האדום, כאשר התוצאה הייתה 1:2 לסרבים, חזיזה נכנס לחדר ההלבשה ונאם לפני השחקנים: "זה הזמן שלנו לעשות דבר גדול. אנחנו עולים והופכים את התוצאה. בואו לא נחמיץ את ההזדמנות שלנו". אמר וידע למה. עכשיו, החלום הגדול של השחקן בן ה-27 הוא להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות.
שחקן הכנף, שלדעת כולם מצליח במשחקים השנה להפתיע את היריבות האירופאיות, יכול גם הערב לעשות את ההבדל: "מדובר בשחקן הכי ווינר שהגיע למכבי חיפה בשנים האחרונות. אין שחקן אצלנו שרוצה יותר להיות בליגת האלופות כמו חזיזה. כאשר הוא מסמן מטרה, הוא בדרך כלל עומד בה. חזיזה השתדרג, התבגר, לוקח אחריות, פחות מכדרר והרבה יותר יעיל לטובת הקבוצה", אמרו בחיפה.
3 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
(עמרי שטיין)
פרשן ONE ורדיו חיפה, איציק אהרונוביץ’, שנמצא בבלגרד אמר: "חזיזה זה חוסה רודריגס החדש של ברק בכר. כולם יודעים שבכר השתמש ברודריגס כקשר אחורי, שלשם זה הוא הגיע, ותוך כדי תנועה בכר עשה לו הסבה לעמדות המגן השמאלי, הימני והבלם במערך של שלושה בלמים”.
כאשר מנתחים את דולב, ניתן להשים לב שהוא הפך לכלובויניק הראשי של הקבוצה”, ניתח הפרשן, “תפקידו המקורי הוא בכנף שמאל לכל דבר, כאשר במערך של שלושה בלמים הוא שיחק בשנה שעברה על קו שמאל ובעונה זו הוא השתדרג. הוא החליף את אצילי בהצלחה גדולה בכנף ימין וגם מול אולימפיאקוס בפיראוס שיחק כמגן ימני במערך שלושת הבלמים ואף בישל”.
3 צפייה בגלריה
דולב חזיזה, חוסה רודריגס ומוחמד אבו פאני
דולב חזיזה, חוסה רודריגס ומוחמד אבו פאני
דולב חזיזה, חוסה רודריגס ומוחמד אבו פאני
(עמרי שטיין)
אהרונוביץ’ המשיך: “יש לציין שחזיזה מסוגל לשחק את כל התפקידים - כקשר אחורי, 50:50 וגם בתפקיד מתחת לחלוץ וזה רק במקרים דחופים של סגל חסר. מעל כל זה חזיזה של השנה מבשל, מבקיע, שחקן שמשפיע על המשחק הגנתית והתקפית. הוא עקשן ושומר בחסד עם כושר גופני מעולה ולכן בכר לא נוטה להחליפו. שחקן שהמאמן מחזיק ממנו בעיניים עצומות. חזיזה של אירופה אינו חזיזה של הליגה הישראלית, מכיוון שבליגה חזיזה עושה שכונה מפעם לפעם ובאירופה הינו שחקן מקצוען אמיתי".
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.