2 צפייה בגלריה
אולג בוטנקו
אולג בוטנקו
אולג בוטנקו
(איגוד הכדוריד)
הוועדה המקצועית באיגוד הכדוריד החליטה לבצע שינויי בצוות המקצועי המוביל של הנבחרת הלאומית ולבחון אופציה למינוי מאמן לאומי חדש. זאת בעקבות קיצוץ כספי שנכפה על האיגוד ונובע מהפחתת התמיכות הלאומיות.
באיגוד יידעו לאחרונה את המאמן אולג בוטנקו ועוזרו אסף לוי, שבהתאם לחוזה עימם - מומשה אופציה חוזית. העניין טרם הגיע לסיכום חדש. במקביל החליטה הוועדה לבחון גם מועמדות של מאמנים ישראלים וזרים.
בעקבות הקיצוצים בתמיכות, באיגוד בוחנים את האופציה למנות צוות מקצועי שיעבוד עם הנבחרת הלאומית בשבועות ההתכנסות למשחקים הבינלאומיים, ושכרו יהיה בהתאם לכך. הנבחרת הלאומית כוללת כיום סגל שרוב רובו מתבסס על ליגיונרים ומגיעים לקראת משימות בינלאומיות, בדומה לנבחרות רבות באירופה. באיגוד מתכוונים לקדם מיידית את המהלך, שכן באוקטובר הנבחרת הלאומית תפתח את משחקיה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה מול איסלנד וצ'כיה.
2 צפייה בגלריה
מי יאמן בפתיחת הקמפיין? בוטנקו, אסף לוי  ויוליאן סטראט (עודד קרני, איגוד הכדוריד)
מי יאמן בפתיחת הקמפיין? בוטנקו, אסף לוי  ויוליאן סטראט (עודד קרני, איגוד הכדוריד)
מי יאמן בפתיחת הקמפיין? בוטנקו, אסף לוי ויוליאן סטראט (עודד קרני, איגוד הכדוריד)
(מימין)
בוטנקו ולוי הדריכו בשנים האחרונות את הנבחרת הלאומית והובילו אותה בקמפיין האחרון לשלב הפלייאוף השלישי לעלייה לאליפות העולם - שם נוצחה הנבחרת מול הונגריה.
הוועדה המקצועית גם פועלת כדי לאייש מחדש את תפקיד המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות, לאחר עזיבתו של רולאנדו פרייטאס הפורטוגלי לפני מספר חודשים.